Marka Salamander wycofuje się z Polski
Niemiecka sieć sklepów obuwniczych Salamander kończy działalność operacyjną w Polsce.
Informację o wycofaniu się sieci Salamander z polskiego rynku podał branżowy portal Dla Handlu. Salamander zamknie w Polsce siedem salonów - pięć w Warszawie i dwa we Wrocławiu. Tylko do 1 stycznia 2021 roku będzie działać program lojalnościowy sieci Salamander Club. Ostatecznie marka zniknie z naszego rynku 1 marca przyszłego roku.
Powodem jest pandemia i związane z nią trudności niemieckiej marki obuwniczej. Z powodu ograniczeń w handlu wywołanych pandemią, siec notowała na polskim rynku niezadowalające wyniki finansowe.
Sieć Salamander działa w naszym kraju od 2003 r. Specjalizuje się w sprzedaży obuwia i galanterii skórzanej. W Niemczech prowadzi działalność nieprzerwanie od 1904 roku.
Salamander to kolejna zagraniczna sieć, która wycofuje się z Polski. W ostatnim czasie decyzję taką podjęły Camaieu , Marks & Spencer, Aldo, American Eagle, GAP czy Cubus.
Dołącz do dyskusji: Marka Salamander wycofuje się z Polski