Marek Kmiecik dyrektorem marketingu Tarczyński SA
Marek Kmiecik został wiceprezesem i dyrektorem marketingu firmy wędliniarskiej Tarczyński. Poprzednio pełnił analogiczną funkcję w Hoop Polska.
- Moim głównym zadaniem będzie przygotowanie nowej, pełnej strategii marketingowej, rozwój głównych brandów i wdrożenie nowości produktowych - tak Kmiecik opisuje swoją pracę w Tarczyński SA. Firma w komunikacie przesłanym portalowi Wirtualnemedia.pl zapowiada rozszerzenie swoich działań marketingowych.
Tarczyński SA produkuje wędliny z segmentu premium, m.in. kabanosy Tarczyński Extra i Tarczyński Exclusive, Wędliny z Kotła, Wędliny Zakonne oraz przekąski Snaxy.
Marek Kmiecik poprzednio przez 7 lat pracował w Hoop Polska (jako członek zarządu i dyrektor marketingu). Z firmy odszedł w październiku br. Wcześniej przez 11 lat był związany z Mieszko SA, m.in. jako dyrektor marketingu.
Dołącz do dyskusji: Marek Kmiecik dyrektorem marketingu Tarczyński SA