SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marek Kmiecik dyrektorem marketingu Tarczyński SA

Marek Kmiecik został wiceprezesem i dyrektorem marketingu firmy wędliniarskiej Tarczyński. Poprzednio pełnił analogiczną funkcję w Hoop Polska.

- Moim głównym zadaniem będzie przygotowanie nowej, pełnej strategii marketingowej, rozwój głównych brandów i wdrożenie nowości produktowych - tak Kmiecik opisuje swoją pracę w Tarczyński SA. Firma w komunikacie przesłanym portalowi Wirtualnemedia.pl zapowiada rozszerzenie swoich działań marketingowych.

Tarczyński SA produkuje wędliny z segmentu premium, m.in. kabanosy Tarczyński Extra i Tarczyński Exclusive, Wędliny z Kotła, Wędliny Zakonne oraz przekąski Snaxy.

Marek Kmiecik poprzednio przez 7 lat pracował w Hoop Polska (jako członek zarządu i dyrektor marketingu). Z firmy odszedł w październiku br. Wcześniej przez 11 lat był związany z Mieszko SA, m.in. jako dyrektor marketingu.

 

Dołącz do dyskusji: Marek Kmiecik dyrektorem marketingu Tarczyński SA

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Teresa
Marku, serdeczne gratulacje. Mam nadzieję, że będziesz ze zmiany bardzo zadowolony! Życzę Ci z całego serca, powodzenia i wytrwałości.
odpowiedź
User
Bruce Lee
no niestety, stabllizacja albo kariera
odpowiedź
User
Oby
Co z tego , że zatrudnili takiego fachowca , jak polityka RCh wobec ludzi nie będzie pomagała w realizacji założeń. Mam nadzieję , że jest to początek końca Radka , tego mu życzę , a firmie bez niego samych sukcesów. Jacek obudz się bo z łysym pójdziesz na dno. Zobacz na wyniku w tradycji i odpowiedz sobie kogo to wina? Napewno nie ludzi tylko osoby zarządzającej RCh.
odpowiedź