SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Mam talent!” wygrywa z konkurencją, ale stracił 750 tys. widzów

Czwarta edycja programu TVN „Mam talent!” ma o ok. 750 tys. osób niższą widownię niż nadawana rok wcześniej trzecia odsłona show. Nie zmieniło to jednak pozycji programu - w dalszym ciągu króluje on w sobotnie wieczory.

Średnia widownia najnowszej edycji programu po trzech odcinkach to 3,75 mln osób, a udział wynosi 27,9 proc. i 31,7 proc. (odpowiednio dla grup wiekowych 4+ i 16-49) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Dla porównania rok temu program oglądało średnio 4,54 mln widzów, a jego udział wynosił 31,92 proc. (4+) i 36,78 proc. (16-49).

Do tej pory największą widownię - 3,84 mln - zgromadził trzeci odcinek talent-show. Najmniej osób - 3,69 mln - oglądało natomiast drugi.

>>> Mam Talent! (FOTOGALERIA)

Mimo spadku oglądalności „Mam talent!” jest w dalszym ciągu liderem w swoim paśmie. Druga w kolejności Jedynka, która w tym czasie emituje pogodę i filmy fabularne i ma 18,94 proc. udziału. Dalej w kolejności jest Dwójka i jej talent-show „The Voice of Poland” z udziałem na poziomie 14,16 proc. Ostatnie miejsce zajął Polsat (udział 10,96 proc.), gdzie również można w tym czasie zobaczyć filmy fabularne. Jeszcze większą przewagą TVN ma w grupie komercyjnej, gdzie jego udział wynosi 31,67 proc., a wynik kolejnej w kolejności stacji TVP 1 to 16,48 proc.

Dane pokazują, że show oglądają głównie kobiety, widzowie między 25. a 39. rokiem życia i po 50. roku życia, ludzie mieszkający w małych i dużych miastach.


Oglądalność „Mam talent!”

Date Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
03-09-2011 3 723 707 28,91% 33,07%
10-09-2011 3 690 205 26,81% 31,41%
17-09-2011 3 844 050 28,01% 30,68%
Średnia 3 752 626 27,90% 31,67%


Widownia konkurencji w czasie emisji formatu

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVN 3 752 626 27,90% 31,67%
TVP1 2 556 248 18,94% 16,48%
TVP2 1 911 476 14,16% 12,87%
Polsat 1 479 084 10,96% 11,93%


Profil widowni talent-show

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 39,14% 81
Kobiety 60,86% 117
Wiek  4-9 2,30% 39
 10-15 4,87% 72
16 - 19 3,70% 66
20 - 24 4,11% 52
25 - 29 10,57% 119
30 - 34 9,18% 111
35 - 39 7,54% 102
40 - 44 5,99% 93
45 - 49 5,77% 84
50 - 54 9,65% 120
55 - 59 9,64% 124
60+ 26,66% 132
Wlk. miasta Wieś 30,13% 77
< 50 tys. 24,90% 104
50-100 tys. 12,93% 150
100-200 tys. 8,85% 109
> 200 tys. 23,19% 115
Zawód Top management 9,00% 104
Pracownicy średniego szczebla 18,31% 122
Pracownicy fizyczni i rolnicy 19,42% 97
Emeryci 32,68% 127
Inni 20,58% 67
Wykształcenie Podstawowe 47,09% 104
Średnie 32,05% 108
Wyższe 13,69% 109
Inne 7,18% 56


 

Dołącz do dyskusji: „Mam talent!” wygrywa z konkurencją, ale stracił 750 tys. widzów

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
pewnie niższa widownia,bo nie ma wojewódzkiego,no ale wbrew pozorom wg mnie kozyra także dobrze sobie radzi:)
0 0
odpowiedź
User
tysiak
jak będą odcinki "na żywo" to jeszcze bardziej spadnie moim zdaniem
0 0
odpowiedź
User
gość
wtedy raczej tak,no bo niektórzrych podkrca,że na żywo,no ale niektórzy przestaną,bo po co mają ogladać te same występy po kilka razy :)
0 0
odpowiedź