„Magia nagości” hitem Zoom TV
Dotychczas pokazanych siedem edycji zagranicznych wersji programu „Magia nagości” w Zoom TV oglądało średnio 103 tys. widzów. Show około trzykrotnie podnosi średnie długookresowe wyniki oglądalności stacji.
Kilka tygodni temu kanał Zoom TV rozpoczął castingi do nowego programu „Magia nagości. Polska”. Ma to być pierwszy duży show stacji, za którego produkcje odpowiadać będzie Jake Vision. Dyrektor programowy Zoom TV Rafał Freyer informuje, że decyzja o wprowadzaniu do ramówki polskiej edycji „Magii nagości” wynika m.in. z wysokiej oglądalności zagranicznych edycji tego programu w stacji. - Widzowie Zoom TV bardzo chętnie oglądają jego zagraniczne wersje, program cieszy się dużą popularnością również w innych krajach europejskich - komentuje.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Zoom TV dotychczas pokazał siedem edycji zagranicznych wersji programu (w tym cztery angielskie, dwie - niemieckie i jedną - duńską). Premierowo wyemitowane zostały w okresie od 22 marca 2019 roku do 13 listopada 2020 roku, odcinki zawsze oglądać można było w piątki o godz. 23.00.
103 tys. widzów zagranicznych edycji
Średnia widownia wszystkich zagranicznych edycji show wyniosła 103 tys. osób. Rynkowy udział Zoom TV ukształtował się na poziomie 1,46 proc. w gronie wszystkich widzów i 1,33 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Spośród wszystkich dotychczas pokazanych serii najwięcej widzów zgromadziła druga niemiecka edycja, którą w okresie od 28 lutego do 3 kwietnia ub.r. śledziło 142 tys. widzów (odpowiednio 1,77 proc. i 1,24 proc. udziału).
- Widzowie Zoom TV bardzo chętnie oglądają zagraniczne wersje tego popularnego show. Poszczególne serie programu średnio przyciągają od 30 tys. do nawet 50 tys. widzów, a w paśmie jego emisji Zoom TV osiąga nawet 1,6 proc. udziału w rynku (dane dla grupy 16-49 - przyp. red.). Jesteśmy zadowoleni z tych wyników - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Rafał Freyer, dyrektor Programowy Zoom TV.
Udział Zoom TV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 0,55 proc., a w grupie 16-49 było to 0,57 proc. Tym samym program ma około trzykrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.
Najchętniej oglądany odcinek „Magii nagości” w historii Zoom TV pokazany został 28 lutego ub.r. (był to debiut drugiej niemieckiej odsłony show). Tego dnia produkcja zgromadziła 230 tys. widzów (2,98 proc. i 3,29 proc. udziału).
Zestawienie top 10 obejmuje nie tylko emisje premierowe, jak i powtórkowe programu. Najchętniej oglądana powtórka w rankingu uplasowała się na miejscu piątym. Był to odcinek pokazany w nocy z 20 na 21 marca ub.r., który śledziło 159 tys. osób (3,40 proc. i 2,44 proc. udziału).
Ogółem w top 10 znalazło się sześć premier i cztery powtórki.
- Show „Magia nagości" przełamuje wszechobecne, medialne kanony piękna i pokazuje, że piękne ze swojej istoty ludzkie ciało nie może być ograniczone do wyretuszowanych obrazków z prasy, telewizji czy internetu. Program pomaga pozbyć się kompleksów dotyczących własnej cielesności i przypomina, że piękno jest wartością względną, bo każdy widzi je inaczej - komentuje nam Rafał Freyer.
Show „Magia nagości. Polska” jest oparty na brytyjskim formacie „Naked Attraction” produkcji Studia Lambert, które jest częścią All3Media. Dotychczas lokalne wersje projektu powstały w takich krajach, jak: Dania, Finlandia, Niemcy, Rosja i Włochy.
Formuła programu polega na tym, że uczestnicy wybierają kandydata lub kandydatkę na randkę jedynie na podstawie ich nagich ciał. Program jest eksperymentem telewizyjnym, który próbuje odpowiedzieć na pytanie, czy wybór partnera lub partnerki wyłącznie w oparciu o cechy fizyczne determinuje na przykład powodzenie związku.
Dołącz do dyskusji: „Magia nagości” hitem Zoom TV