„Made to feel good” w zimowej kampanii Goodyear (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa opon Goodyear. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Made to feel good”, przygotowały firmy Leo Burnett, GPD Advertising i Universal McCann.
Zimowa kampania Goodyeara skupia się na emocjach towarzyszących podróżowaniu, zwracając uwagę na znaczenie wysokiej jakości opon dla większego komfortu jazdy. - Poprzez hasło „Made to feel good” chcemy podkreślić, że wybór opon ma ogromne znaczenie nie tylko dla bezpieczeństwa, ale i przyjemności z jazdy - opisuje Konrad Perz, manager marki Goodyear w Grupie Goodyear Polska.
Akcja ma charakter wizerunkowo-produktowy - w reklamach produktowych prezentowane są opony Goodyear UltraGrip 8 Performance.
Działania są prowadzone w telewizji (15-sekundowe spoty wizerunkowe i 8-sekundowe billboardy sponsorskie z oponami Goodyear UltraGrip 8 Performance emitowane w kanałach ogólnopolskich i tematycznych) oraz internecie (serwisy motoryzacyjne i biznesowe, wyszukiwarki).
Kreacją kampanii zajął się niemiecki oddział Leo Burnett, a adaptacją na polski rynek - agencja GPD Advertising. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: „Made to feel good” w zimowej kampanii Goodyear (wideo)