SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Macroscope OMD i MediaCom w finale przetargu Grupy Żywiec

Do ostatniego etapu przetargu na obsługę mediową Grupy Żywiec zakwalifikowały się Macroscope OMD i MediaCom. Zwycięska firma zostanie ogłoszona pod koniec listopada.

Z rozpoczętego w sierpniu przetargu na całościową obsługę mediową Grupy Żywiec w przyszłym roku odpadły domy mediowe Mindshare, Universal McCann i ZenithOptimedia, z których ten ostatni w bieżącym roku pracuje w tym zakresie dla firmy. Do finałowego etapu rywalizacji wybrano Macroscope OMD i MediaCom, a ostateczny wybór zostanie dokonany pod koniec listopada.

Dołącz do dyskusji: Macroscope OMD i MediaCom w finale przetargu Grupy Żywiec

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl