SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Maciej Mszyca, Ewelina Stasiuk i Kamila Paszczak w dziale obsługi klienta Vizeum

Pracę w dziale obsługi klienta domu mediowego Vizeum (należącego do Dentsu Aegis Network Polska) zaczęli Maciej Mszyca jako senior communications planner, Kamila Paszczak jako communications planner i Ewelina Stasiuk jako junior communications planner.

Maciej Mszyca dołączył w Vizeum do zespołu zajmującego się obsługą m.in. Ferrero, Agata, Mitsubishi oraz Fox Channels. Wcześniej pracował w Media Direction oraz MediaCom Warszawa, realizował tam projekty dla firm Peugeot, Walt Disney Company oraz Danone.

Kamila Paszczak wzmocniła zespół pracujący dla firm i marek MetLife, Imperial Cinepix, Total czy Intersnack. Poprzednio pracowała w Starlinku, a wcześniej w Media Direction. Zajmowała się tam obsługą m.in. Novartis, BPH i Kauflandu.

Ewelina Stasiuk dołączyła do zespołu odpowiedzialny za obsługę firm Hitachi, Panasonic, Dr Wolff czy AJProdukty. Wcześniej pracowała w agencjach 24/7 Communication i Red8 Digital. Zajmowała się obsługą marek należących do Procter & Gamlbe, Unilevera i Reeboka.

Dołącz do dyskusji: Maciej Mszyca, Ewelina Stasiuk i Kamila Paszczak w dziale obsługi klienta Vizeum

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wujek Opasły Tom
Maciek, Kamila - gratulacje!!!!:)
odpowiedź
User
:-)
Bardzo ważna informacja! Dziękujemy za jej opublikowanie. Bez niej świat byłby mniej zrozumiały, a jego obraz niepełny.
odpowiedź