Maciej Mszyca, Ewelina Stasiuk i Kamila Paszczak w dziale obsługi klienta Vizeum
Pracę w dziale obsługi klienta domu mediowego Vizeum (należącego do Dentsu Aegis Network Polska) zaczęli Maciej Mszyca jako senior communications planner, Kamila Paszczak jako communications planner i Ewelina Stasiuk jako junior communications planner.
Maciej Mszyca dołączył w Vizeum do zespołu zajmującego się obsługą m.in. Ferrero, Agata, Mitsubishi oraz Fox Channels. Wcześniej pracował w Media Direction oraz MediaCom Warszawa, realizował tam projekty dla firm Peugeot, Walt Disney Company oraz Danone.
Kamila Paszczak wzmocniła zespół pracujący dla firm i marek MetLife, Imperial Cinepix, Total czy Intersnack. Poprzednio pracowała w Starlinku, a wcześniej w Media Direction. Zajmowała się tam obsługą m.in. Novartis, BPH i Kauflandu.
Ewelina Stasiuk dołączyła do zespołu odpowiedzialny za obsługę firm Hitachi, Panasonic, Dr Wolff czy AJProdukty. Wcześniej pracowała w agencjach 24/7 Communication i Red8 Digital. Zajmowała się obsługą marek należących do Procter & Gamlbe, Unilevera i Reeboka.
Dołącz do dyskusji: Maciej Mszyca, Ewelina Stasiuk i Kamila Paszczak w dziale obsługi klienta Vizeum