SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„M jak miłość” straciło widzów. Od września zarobiło 63 mln zł z reklam

„M jak miłość” od początku września ub.r. ogląda średnio 6,8 mln widzów. To o 150 tys. osób mniej niż rok wcześniej, ale i tak produkcja daje TVP2  pozycję zdecydowanego lidera rynku. Wpływy z reklam w tym sezonie wyniosły dotąd 63,1 mln zł.

M jak miłość M jak miłość

Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 3 września 2013 roku do 17 lutego 2014 roku wyniosła 6,75 mln osób. Przełożyło się to na 41,95 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 36,39 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w poniedziałki i wtorki o godz. 20.40.

>>> Udany tydzień TVP2. Kanał TVP Info przed TVN24

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 11 lutego br. Przed telewizorami zgromadził on 7,48 mln oglądających.

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

11-02-2014

7 483 623

43,26%

10-02-2014

7 398 519

44,25%

27-01-2014

7 383 519

42,26%


W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „M jak miłość” straciło 140 tys. widzów. Wówczas serial śledziło 6,89 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 43,40 proc. oraz 38,10 proc. udziału.

Mimo spadku widowni produkcji, TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego hitu nadal jest bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN, który emituje wtedy „W11- Wydział Śledczy” i osiąga już tylko 10,82 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (filmy fabularne w paśmie „Mega Hit”; 10,50 proc.), a czwarta - TVP1 („Teatr Telewizji”, „Transporter”, „Chicago Fire”, mecze piłki nożnej, wielkie testy Jedynki oraz widowisko „Święta z Jedynką”; 6,92 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej drugie miejsce zajął Polsat przed TVN i Jedynką.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2 - M jak miłość

6 747 398

41,95%

36,39%

TVN

1 740 821

10,82%

9,96%

Polsat

1 689 454

10,50%

13,65%

TVP1

1 112 905

6,92%

6,19%


Wpływy reklamowe z odcinków serialu pokazanych w analizowanym okresie wyniosły 63,09 mln zł. W analogicznym okresie  były one wyższe - 65,70 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

„M jak miłość” nadawane jest na antenie TVP2 od 2000 roku.

Dołącz do dyskusji: „M jak miłość” straciło widzów. Od września zarobiło 63 mln zł z reklam

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
SPRAWIEDLIWA
Jestem wiernym widzem tego serialu ale dostaję szewskiej pasji kiedy każde rozdanie nagród jakieś mecze wszystko potrafi wyprzeć ten serial i nie ma że skoro nie nadają go we wtorek to przekładają emisję na dzień następny tylko trzeba czekać tydzień do następnego odcinka albo przerwa wakacyjna od początku czerwca do połowy września kto ma tyle wakacji czy urlopu a jeszcze na powitanie powtórka dwóch ostatnich odcinków każdy fan pamięta jak zakończył się odcinek przedwakacyjny! Wcale się nie dziwię że widzowie zaczynają odchodzić bo takie postępowanie to poprostu jazda na czas i to ludzi nudzi!!!
0 0
odpowiedź
User
sfsdfsdfsd
Bzdurny ten serial, powinni go wywalić z ramówki, gra aktorska na bardzo niskim poziomie, nudne wątki i głupie postacie.
0 0
odpowiedź
User
b72
Ten serial wyznacza standardy beznadziejnosci. Glupie to wszystko do tego stopnia, ze az hipnotyzujace. Aktorstwo zalosne, tematy bez znaczenia, akcji brak. Jak sie przelaczy z "Na Wspolnej" (akurat emisje tak sie nakladaja) na "MjM", to sie ma wrazenie, ze sie przenioslo w swiat jakiegos snu. Jest to sen scenarzysty, ktory ma koncepcje serialu o niczym dla nikogo.
0 0
odpowiedź