"M jak miłość" i niedzielna prognoza pogody z najwyższymi cenami reklam w TVP
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż reklam na luty br. W cenniku nadawcy najwyżej wyceniono spoty emitowane przy serialu "M jak miłość" w TVP2 oraz przy prognozie pogody emitowanej w niedzielne wieczory w TVP1.
Na 86,9 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów) wyceniono reklamę przy serialu "M jak miłość" w TVP2.
W TVP1 z kolei najdroższe są spoty w bloku przy prognozie pogody emitowanej w niedzielne wieczory, po głównym wydaniu "Wiadomości". Trzeba za nie zapłacić 74,6 tys. zł. Stawka dla emisji w dni powszednie jest niższa i wynosi maksymalnie 56,9 tys. zł.
Spot przy "Wiadomościach" przy emisji niedzielnej kosztuje 58,4 tys. zł, zaś w dni robocze - 62,3 tys. zł. Ceny dla reklam przy serwisie sportowym wynoszą odpowiednio: 71,6 tys. zł i 47,7 tys. zł.
59,9 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę przy serialu "Dom pod dwoma orłami" w TVP1. Nieznacznie mniej - 58,3 tys. zł - kosztuje reklama przy nadawanym zaraz po tym serialu w niedziele wieczorem programie "Sanatorium miłości".
Reklamodawcy TVP1 zainteresowani obecnością przy serialu "Ojciec Mateusz" muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 33,3 tys. zł, przy serialu "Korona Królów Jagiellonowie" - 32,9 tys. zł, s przy "Komisarzu Alexie" - 26,7 tys. zł.
15 i 22 lutego br. TVP1 będzie transmitować mecze Ligi Mistrzów - za spot przy nich trzeba zapłacić 38,5 tys. zł.
W TVP2 z kolei - oprócz reklam przy "M jak miłość" - wysokie ceny reklam obowiązują m.in. przy sobotnim programie "The Voice Senior" - za spot trzeba zapłacić 67,1 tys. zł.
Na 61,5 tys. zł wyceniono reklamę przy "Barwach szczęścia", a tylko 100 zł mniej kosztuje spot przy serialu "Na dobre i na złe".
Cena reklamy przy serialu "Na sygnale" wynosi 49 tys. zł, a przy piątkowym programie "You Can Dance" - 42,5 tys. zł.
Biuro Reklamy TVP jako pierwsze biuro reklamy tv rozpoczęło sprzedaż reklam na luty br.
Dołącz do dyskusji: "M jak miłość" i niedzielna prognoza pogody z najwyższymi cenami reklam w TVP