Lutowy numer „National Geographic Traveler” z dwiema okładkami
W środę ukazało się lutowe wydanie miesięcznika „National Geographic Traveler” (G+J Polska). Magazyn ma dwie różne okładki, skierowane oddzielnie do kobiet i do mężczyzn.
W najnowszym numerze magazynu redakcja pisze m.in. o tym, czego szukają w podróży kobiety, a czego mężczyźni i co ich różni. Ogłoszono także konkurs „Zostań reporterem Travelera”, w ramach którego czytelnicy mogą nadsyłać do redakcji materiały i zdjęcia w siedmiu kategoriach konkursowych: „podróż życia”, „Polska jest najfajniejsza”, „adventure – skok adrenaliny”, „miasto w 48 godzin”, „raport specjalny”, „świat na patelni” oraz „fotoreportaż”. Najlepsze prace, wybrane przez zespół redakcyjny, zostaną opublikowane w grudniowym, 50. wydaniu „NG Travelera”.
Lutowe wydanie miesięcznika ma 132 strony i kosztuje 9,99 złotych. Towarzyszy mu kampania reklamowa, która obejmuje: prasę („Gala”, „Top Gear”, „Chip”, „Place for Dance”), internet: (wp.pl, national-geographic.pl) oraz ekspozycję w witrynach HDS. Za kreację oraz planowanie mediów odpowiada dział marketingu G+J Polska.
Dołącz do dyskusji: Lutowy numer „National Geographic Traveler” z dwiema okładkami