Luksusowy kwartalnik dla mężczyzn ukaże się w październiku
2 października na rynku pojawi się kwartalnik lifestylowy dla mężczyzn "Male Man". Tytuł ma być magazynem luksusowym z tej samej półki co wydawane zagranicą pisma "Vanity Fair", "Fantastic Man" czy "Arena". Redaktorem naczelnym został prezenter TVN Olivier Janiak.
"Male Man", który przygotowuje agencja Smart Marketing Solutions, będzie adresowany do mężczyzn z aspiracjami mających więcej niż 25 lat. Wydawca nie ujawnia szczegółowej zawartości tytułu, ale jak się dowiedzieliśmy, w magazynie znajdą się m.in. wywiady, portrety znanych mężczyzn, sesje modowe, teksty o samochodach czy gadżetach. Pierwszy numer liczyć ma 140 stron (kolejny 148 stron). Kwartalnik ukaże się w nakładzie 80 tys. egz. i kosztować będzie 29 zł.
Redaktorem naczelnym "Male Man" jest prezenter TVN Olivier Janiak, a redaktor prowadzącą została Joanna Rachoń, wcześniej zastępca redaktor naczelnej "Elle". Za opracowanie szaty graficznej pisma odpowiada Amerykanin Louis Flanigan, który od kwietnia jest dyrektorem kreatywnym Smart Marketing Solutions, a wcześniej pracował m.in. przy niemieckiej wersji "Vanity Fair". W sumie redakcja tytułu liczy kilka osób. Dla pisma teksty przygotowywać będą także współpracownicy, ale na razie wydawca nie ujawnia ich nazwisk.
Wprowadzeniu magazynu na rynek towarzyszyć będzie kampania promocyjna, której szczegóły nie są jeszcze znane.
Agencja Smart Marketing Solutions wydaje w tej chwili dwumiesięcznik "Golfmania".
Dołącz do dyskusji: Luksusowy kwartalnik dla mężczyzn ukaże się w październiku