Łukasz Kowalczyk na czele sprzedaży i reklamy w Mobile Ad Network
Łukasz Kowalczyk objął stanowisko dyrektora biura sprzedaży i reklamy w Mobile Ad Network. To nowa funkcja w firmie.
Kowalczyk odpowiedzialny jest za zarządzanie i sprzedaż produktów reklamy internetowej w Digital Expert oraz produktów reklamy zewnętrznej w OOH Network. Raportuje bezpośrednio do zarządu spółki.
W latach 2014-2018 Kowalczyk pełnił funkcję senior account executive oraz group account managera w warszawskim oddziale Media Impact Polska - biurze sprzedaży mediów należącym do Grupy Onet-RASP. Wcześniej przez dziesięć lat odpowiadał za sprzedaż reklam w Grupie Onet.
Z branżą medialną związany jest od 2004 roku. Zaczynał jako key account w Eniro Polska, wydawcy Panoramy Firm.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Kowalczyk na czele sprzedaży i reklamy w Mobile Ad Network