Lufthansa wita Europę w kampanii promocyjnej
Lufthansa pod hasłem "Powitaj Europę" wprowadza obniżone ceny lotów do miast europejskich. Promocję wspiera kampania reklamowa w prasie, radiu i internecie.
Obniżka cen wprowadzona przez Lufthansę obejmuje zaplanowane do 31 lipca loty 'tam i z powrotem' do najpopularniejszych miast europejskich. Promocji - trwającej do końca marca - towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem "Powitaj Europę dzięki zaskakująco niskim cenom", która podkreśla, że z oferty można skorzystać już za 399 zł.
Akcja reklamowa prowadzona jest w prasie (tygodniki "Polityka" i "Newsweek", gazety "Rzeczpospolita" "Dziennik", "Gazeta Wyborcza", "Gazeta Prawna", "Puls Biznesu", "Metro" i "Echo Miasta"), radiu (Eska WAW, PR3, Radio Zet, RMF FM, RMF FM Maxx, TOK FM) i internecie (Onet, WP).
Kreację kampanii - zaplanowanej do 22 marca - przygotowała agencja McCann-Erickson, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy MindShare.
Dołącz do dyskusji: Lufthansa wita Europę w kampanii promocyjnej