LoveBrands Group eventowo dla Fundacji Orlen
LoveBrands Group wygrała przetarg na obsługę eventową Fundacji Orlen. W ramach współpracy agencja zrealizuje trzydniowy event na zakończenie III edycji programu Akademia Fundacji Orlen.
Za realizację projektu odpowiada zespół LoveBrands Events w składzie Monika Wincenciak – Ziemba (brands managing director) oraz Kamil Pasterkowski (event manager).
To już kolejny projekt eventowy realizowany przez LoveBrands Group dla Fundacji Orlen. Tym razem, wydarzenie odbędzie się w Warszawie i wezmą w nim udział przedstawiciele organizacji, beneficjentów programu Akademia Fundacji Orlen. Spotkanie w Warszawie ma być uzupełnieniem szkoleń, które odbyły się w ramach programu, służyć inspiracji, wymianie dobrych praktyk, integracji oraz budowaniu sieci lokalnych innowatorów. Dlatego też uczestnicy będą mieli okazję odbyć liczne warsztaty, spotkania ze stołecznymi organizacjami ale też wzajemnie wymienić się wiedzą.
LoveBrands Group odpowiada zarówno za merytoryczną, jak i logistyczno-organizacyjną stronę wydarzenia.
Dołącz do dyskusji: LoveBrands Group eventowo dla Fundacji Orlen