SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LoveBrands Group dla marki Kupiec

Marka produktów zbożowych Kupiec zyskała także nową komunikację marketingową, za której stworzenie odpowiadała agencja zintegrowanej komunikacji marketingowej LoveBrands Group. Agencję wybrano w drodze przetargu. 

W ramach przetargu na nową komunikację brandu, Kupiec do współpracy wyłonił agencję zintegrowanej komunikacji marketingowej LoveBrands Group.

Agencja przeprowadziła wnikliwą analizę rynku, konkurencji, oczekiwań konsumentów oraz aktualnych trendów. Na tej podstawie stworzyła nie tylko nową strategię komunikacji marki na rynki polskie i zagraniczne, ale także nowe hasło w wersji polskiej („Kupiec. Dla zakręconych, naturalnie!”) i angielskiej („Kupiec. If nature is your second nature!”).

Powstały również key visual oraz styl komunikacji w ramach komunikacji ATL, BTL i Digital. Agencja wskazała także, jak nową strategię komunikacji marki można przełożyć na działania angażujące konsumentów, a także działania w ramach komunikacji wewnętrznej.

Bazą dla nowej strategii marki zaproponowaną przez LoveBrands Group stały się m.in. wyniki polskich i zagranicznych badań.

– Badanie McKinsey Insights z 2022r. pokazuje, że obecnie 73% przedstawicieli generacji Z uważa, że ich pokolenie jest najbardziej zaniepokojone wpływem tego, co jemy, na środowisko. Starsze osoby rozumieją realia zachodzących obecnie zmian klimatycznych, ale dla nich potrzeba zmian nie jest tak pilna, i dlatego nie są skłonne dokonywać wyborów wyłącznie w oparciu o środowisko – tłumaczy Joanna Niemiec, wiceprezes i strateg w LoveBrands Group, która odpowiadała za przygotowanie strategii dla marki Kupiec. 

Dołącz do dyskusji: LoveBrands Group dla marki Kupiec

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl