Wyjazdy na mecz Polska – Senegal do wygrania w loterii Visa (wideo)
Visa, partner FIFA oraz oficjalny sponsor Mistrzostw Świata FIFA Rosja 2018, ruszyła z loterią dla konsumentów, w której do wygrania są m.in. 42 dwuosobowe pakiety wyjazdowe na mecz Polska - Senegal. Akcję wspiera kampania reklamowa, którą przygotowały BBDO, Saatchi&Saatchi IS, LiquidThread, Starcom i Message House.
W loterii Visa do wygrania są 42 pakiety wyjazdowe na mecz Polska - Senegal, który zostanie rozegrany 19 czerwca w Moskwie. Obejmują one m.in. przeloty do Moskwy i z powrotem, noclegi w luksusowym hotelu oraz dwa bilety na mecz 1. kategorii, a także inne atrakcje. Codziennie do wygrania jest jeden pakiet wyjazdowy, zaś losowania zwycięzców odbywają się co tydzień.
Promocja rozpoczęła się 29 marca i potrwa do 9 maja. Aby wziąć w niej udział, należy zarejestrować dowolną transakcję powyżej 5 zł dokonaną z Visa (płatność kartą lub smartfonem – w terminalu lub online) na stronie internetowej Visa lub wysyłając SMS o treści „Visa” pod numer 4488. Można to robić wielokrotnie, jednak rejestracji trzeba dokonać tego samego dnia, w którym miała miejsce płatność. Pozostałe nagrody to koszulki kibica z limitowanej serii, zaprojektowane specjalnie na tę okazję przez duet Paprocki & Brzozowski, wraz z kartami przedpłaconymi Visa o wartości 250 euro.
Loterię wspiera kampania reklamowa obejmująca emisję spotów telewizyjnych (w wersji 15 sek. i 30 sek.), działania w internecie, mediach społecznościowych, w sklepach, na stacjach paliw oraz w galeriach handlowych. Materiały reklamowe związane z promocją zostały udostępnione także bankom-wydawcom kart Visa.
Loterię prowadzi agencja Saatchi&Saatchi IS. Za część strategiczną i kreatywną kampanii odpowiedzialne są agencje BBDO wraz z Saatchi & Saatchi IS. Media kupuje Starcom. Działania w social mediach prowadzi LiquidThread, a PR Message House.
Dołącz do dyskusji: Wyjazdy na mecz Polska – Senegal do wygrania w loterii Visa (wideo)