SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Sięgnij po 100 tysięcy złotych” - ruszyła kampania promująca loterię Eurocash

Eurocash, polski dystrybutor produktów FMCG, przygotował loterię „Sięgnij po 100 tysięcy złotych”. Za stworzenie materiałów promujących akcję odpowiada Grey Shopper (Grey Group Poland).

Loteria „Sięgnij po 100 tysięcy złotych” potrwa do 2 sierpnia w sklepach Groszek, Euro i Gama, należących do grupy Eurocash Dystrybucja.

Do zdobycia jest ponad 18 tys. nagród o łącznej wartości około 1,5 mln złotych. Za każde wydane w sklepach 20 złotych klient otrzymuje zdrapkę, gdzie pod częścią z nich znajduje się kod promocyjny biorący udział w losowaniu nagród.

Kampania komunikacyjna promocji obejmuje m.in. materiały POS (wobbler, plakat, lama, cenówki na półkę i do gazetki) oraz banery w internecie.

Za ich przygotowanie odpowiada Grey Shopper (Grey Group Poland).

 

Dołącz do dyskusji: „Sięgnij po 100 tysięcy złotych” - ruszyła kampania promująca loterię Eurocash

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sajmon
Spoko, spróbuję szczęścia u nich w media expercie w loterii
odpowiedź
User
uczen
Spoko, spróbuję szczęścia u nich w media expercie w loterii
Takie akcje paragonowe to fajna sprawa
odpowiedź
User
zag
Spoko, spróbuję szczęścia u nich w media expercie w loterii

W sumie spora szansa na wygraną bo losowanie dość często
odpowiedź