Link4: dwa miesiące gratis (wideo)
W telewizji i internecie rusza kampania reklamowa Link4. Akcjawspiera jesienną promocję "2 miesiące gratis".
Startująca właśnie kampania Link4 reklamuje ofertę "2miesiące gratis", w ramach której przy zakupieubezpieczenia OC i OC+AC otrzymuje się gratis 2 miesiąceuwzględnione w cenie całorocznej składki za polisę. Kreacjaprzekazu jest utrzymana w stylu znanym z poprzednich reklamubezpieczyciela: białe tło, wyraziste pomarańczowe elementy,przyjemna muzyka oraz ciepły głos lektora.
Akcja jest prowadzona w telewizji (TVP, TVN, Polsat i kanałytematyczne) oraz internecie (m.in. Wirtualna Polska, Onet, Interiai o2).
Kreację kampanii - zaplanowanej na trzy tygodnie - przygotowałaagencja reklamowa Change Communication, natomiast planowaniem izakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Metryczka:
cel kampanii: Wsparcie promocji "12 za 10"
klient: Link4 T.U.
przedstawiciel klienta: Artur Więckowski, KatarzynaTomaszewska
przedstawiciel agencji: Karina Komorowska (Account Director), BasiaGajewska (Account Supervisor), Dominika Gowik (AccountExecutive)
dyrektor kreatywny: Jakub Korolczuk, Ryszard Sroka
dyrektor artystyczny: Rafał Ryś
copywriter: Krzysztof Nienałtowski.
Dołącz do dyskusji: Link4: dwa miesiące gratis (wideo)