SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lidl w reklamach podkreśla, że zamawia do zagranicznych sklepów polską żywność (wideo)

Lidl Polska rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową, w której podkreśla, że współpracujący z firmą polscy producenci żywności zaopatrują sklepy Lidl także w wielu innych krajach. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Z Lidlem produkty z Polski w Europie”.

W reklamach właściciele Grupy Polmlek (produkuje nabiał) i Ami (produkuje dania mięsne) oprowadzają widzów po swoich zakładach oraz opowiadają o współpracy z Lidlem. Pozują też z opakowaniami swoich produktów dostępnych w sklepach tej sieci.

Kampania informuje, że w ub.r. polskie firmy sprzedały do sklepów Lidl za granicą produkty o łącznej wartości 2,3 mld zł. Podkreśla to slogan „Z Lidlem produkty z Polski w Europie” na biało-czerwonym tle z polską flagą.

 

Lidl promuje polskich dostawców i polemizuje z premierem

To kolejna w tym roku akcja reklamowa Lidla pokazująca polskich dostawców produktów do tych sklepów. W reklamach oferty mięsnej Rzeźnik wystąpili menedżerowie z kierownictwa firm Animex, Indrol i Zakłady Mięsne Skiba, a w kampanii Ryneczku Lidla - właściciele gospodarstw i sadów. Wśród tych ostatnich był przedsiębiorca, któremu niedługo po starcie kampanii zarzucono, że nie udzielił pomocy pracującej u niego nielegalnie Ukrainki, która doznała udaru. Lidl natychmiast wycofał reklamy z jego udziałem.

W styczniu br. premier Mateusz Morawiecki, goszcząc w zakładzie Grupy Mlekovita, narzekał, że polscy producenci żywności mają trudne wejście do sieci handlowych za granicą (zwłaszcza na zachodzie Europy), natomiast największe sieci sklepów działające u nas (w większości należą do zagranicznych firm) za mało promują produkty spożywcze od rodzimych dostawców i nie traktują ich po partnersku. Szef rządu zarzucił też tym sieciom, że często organizują promocje typu tydzień francuski, hiszpański czy włoski, a zbyt rzadko jest u nich tydzień polski.

W odpowiedzi prezes Lidl Polska Maksymilian Braniecki stwierdził, że 70 proc. obrotów kierowanej przez niego firmy przynosi sprzedaż polskich artykułów spożywczych. - W samym 2016 roku wartość produktów od polskich producentów wyeksportowanych za pośrednictwem naszej sieci do ponad 20 krajów, w których obecny jest Lidl, wyniosła 2 mld zł - dodał.

Od stycznia do lipca br. cennikowe wydatki reklamowe Lidl Polska w mediach pozainternetowych wyniosły 414,7 mln zł, o 19,2 proc. więcej niż rok wcześniej (według danych Kantar Media).

Firma od czterech miesięcy prowadzi komunikację reklamową pod hasłem „Więcej na radość z życia”. W reklamach pokazywani są zwykli klienci tej sieci sklepów, którym w codziennym życiu towarzyszą kupione tam produkty. Miesiąc temu firma w konkursie szukała nowych osób do tych spotów.

Za obsługę marketingową Lidl Polska odpowiadają GPD Agency (kreacja i produkcja reklam) oraz Havas Media (planowanie i zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: Lidl w reklamach podkreśla, że zamawia do zagranicznych sklepów polską żywność (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kacik hani
czyli zamawia szajs
0 0
odpowiedź
User
goha goha 3zl
polska żywność= zawsze oszukana te sery od których są ci panowie są nie jadalne
0 0
odpowiedź
User
pavv
W dodatku pieczywo mrożone które nie powinno być spożywane przez ludzi, a reklamowane jako pochodzące z rodzinnej piekarni!
0 0
odpowiedź