Klienci Lidla będą mogli zbierać Lidlozaury
W najbliższy poniedziałek 9 marca br. Lidl Polska rusza z akcją promocyjną, w ramach której klienci sklepów tej sieci będą mogli w zamian za zakupy zbierać naklejki, które później wymienią na pluszaki - Lidlozaury.
Akcja „Na tropie Lidlozaurów” rusza w poniedziałek 9 marca br. i potrwa do 5 kwietnia br. W jej ramach za każde 30 zł wydane w sklepie Lidl Polska klient otrzyma naklejkę. Dodatkowym warunkiem jej otrzymania jest zakup dowolnego warzywa lub owocu.
Po zebraniu 6 naklejek klient będzie mógł wymienić je na dowolną maskotkę Lidlozaura. Są to figurki dinozaurów z pieczątkami. Jest ich 10: Pterodaktyl Riko, Tyranozaur Tyerk, Welociraptor Welcia, Plezjozaur Plodi, Spinozaur Spinka, Stegozaur Stella, Diplodok Doti, Kentrozaur Kenzo, Kanrotarur Karotka i Triceratops Triki.
W ramach akcji w sklepach sieci pojawią się też inne artykuły nawiązujące do Lidlozaurów, m.in. książki edukacyjne, pościel, gry karciane.
Lidl zapowiedział akcję w gazetce promocyjnej. Nie wiadomo jeszcze, czy figurki Lidlozaurów będzie można kupić bez konieczności kompletowania naklejek.
Przypomnijmy, że identyczną akcję od lat prowadzi główny konkurent Lidla – sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska). Ten dyskonter w poprzednich latach premiował zakupy naklejkami, które można było wymieniać na pluszaki, np. na Słodziaki, czyli leśne zwierzątka a wcześniej na Świeżaki, czyli maskotki owoców i warzyw. W akcji zakończonej jesienią ub.r. Biedronka rozdała 7 mln maskotek.
Do Lidl Polska należy ok. 700 dyskontów. Wiosną br. firma uruchomiła sklep internetowy z produktami odzieżowymi i przemysłowymi.
W minionym roku rozliczeniowym Lidl Polska osiągnął wzrost wpływów sprzedażowych o 14,2 proc. do 18,32 mld zł oraz 901,1 mln zł zysku netto (wobec 708,2 mln zł rok wcześniej). Firma na koniec lutego 2019 r. miała 17,8 tys. pracowników, przez rok na usługi obce, m.in. marketing, wydała 1,33 mld zł.
Dołącz do dyskusji: Klienci Lidla będą mogli zbierać Lidlozaury