SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pluszakowa ofensywa Lidla - rusza akcja „Lidlaki z Ryneczku”, zabawki za 9,99 zł

W poniedziałek w sieci sklepów Lidl Polska pojawi się w sprzedaży kolekcja maskotek „Lidlaki z Ryneczku”. Tworzy ją sześć rodzajów pluszaków w kształcie warzyw i owoców. To odpowiedź na ruch głównego konkurenta, sieci sklepów Biedronka, która wraca z akcją „Gang Świeżaków”.

Od poniedziałku 28 sierpnia Lidl Polska startuje z akcją „Lidlaki z Ryneczku”, która ma zachęcać do spożycia owoców i warzyw wśród najmłodszych dzieci. Każda z sześciu maskotek w ofercie kosztuje 9,99 zł. Wśród nich są: jabłko, marchewka, pomidor, brokuł, banan oraz śliwka.

Wszystkie pluszaki spełniają normy bezpieczeństwa dla najmłodszych dzieci - posiadają oznakowanie od 0+.

- Kolekcję Lidlaków z Ryneczku Lidla wprowadziliśmy w odpowiedzi na liczne prośby naszych klientów, którzy zgłaszali chęć nabycia takich zabawek dla swoich dzieci - komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Jak już informowaliśmy tego samego dnia w Biedronce powraca akcja „Gang Świeżaków”. Klienci sieci będą mogli wymienić punkty za zakupy na maskotki w kształtach owoców i warzyw - m.in. jabłka, brokułu czy truskawki. Zakupy w Biedronce będą punktowane - maskotkę będzie można otrzymać bezpłatnie po uzbieraniu 60 pkt. Mając 30 pkt. będzie można kupić Świeżaka w promocyjnej cenie - 19,99 zł.

W poprzedniej edycji akcji Gang Świeżaków można było kupić maskotkę bez zbierania punktów - za 49,90 zł.

Dołącz do dyskusji: Pluszakowa ofensywa Lidla - rusza akcja „Lidlaki z Ryneczku”, zabawki za 9,99 zł

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
O
Lidlaki - piękna nazwa. Just rolls of the tongue...
0 0
odpowiedź
User
lukasz
Schowane gdzieś pewnie od pół roku na magazynie, Lidlaki czekały właśnie na ten moment. Pstryczek w nos Biedronki. Ciekawie obserwuje się wymianę ciosów między tymi sieciami. Tym razem 1:0 dla Lidla :) Czekam na odpowiedź czerwono-żółtych ;)
0 0
odpowiedź
User
ROFL
Nic dziwnego, że Polska jest w ruinie skoro jej obywateli obchodzą jedynie badziewne pluszaki made in china.
0 0
odpowiedź