„Liczą się ludzie” - życiowe marzenia w kampanii ING Banku Śląskiego (wideo)
ING Bank Śląski rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Liczą się ludzie”. Akcję przygotowały firmy Brain, Gong i Lowe Media.
W wizerunkowym spocie ING Banku Śląskiego osoby w różnym wieku i sytuacji życiowej - od przedszkolaków do staruszków - opowiadają krótko o swoich marzeniach i planach. Wypowiedzi podsumowuje Marek Kondrat, od wielu lat ambasador reklamowy banku, stwierdzając, że warto snuć takie plany, a jeszcze lepiej je realizować.
W ramach kampanii uruchomiona została strona internetowa Liczasieludzie.pl, na której oprócz bohaterów spotu o tym, co chcieliby zrobić w życiu, opowiadają krótko znani blogerzy, m.in. Łukasz Jakóbiak, Przemysław Pająk, Artur Kurasiński, Monika Mikowska oraz Anna i Marcin Nowakowie. Ich wypowiedzi są uzupełnione grafikami przygotowanymi przez rysowników i ilustratorów. W serwisie niedługo zacznie się konkurs na ciekawe plany i marzenia.
Kreację kampanii przygotowała agencja Brain, za działania w internecie odpowiada agencja Gong, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Lowe Media.
Dołącz do dyskusji: „Liczą się ludzie” - życiowe marzenia w kampanii ING Banku Śląskiego (wideo)
Najgorsza reklama w TV.
Wcześniejsze dotyczące banku OK.