Lettly i 2012 Agency współpracują z marką Big Milk
Agencje Lettly i 2012 Agency rozpoczęły współpracę z marką Big Milk. kampanię pod hasłem „Przyjemnie się składa”, której głównym motywem nostalgia — marka chce przypomnieć, jak proste przyjemności mogą tworzyć wspomnienia.
Kampania "Przyjemnie się składa" pokazuje, że smak lodów Big Milk jest równie doskonały, jak w naszych dziecięcych wspomnieniach.
W jej ramach na TikToku pojawi się 8 wideo nagranych przez twórców: Natana Czyżewskiego (@czatann), Natalię Sisik (@nataliasisik), Gabrielę Ozimek (@gabi_i_maciek), Przemka Kucyka (@przemekkucyk), Monikę Jabłońską (@kamelemona), Miłosza Fluckigera (@duzychlopiec), rodzinę Kowalskich (@kowalscy_) oraz Izę Pyz (@izabelapyz).
Influencerzy w filmach w rytm remixu muzycznego hitu z lat 2000 Safri Duo, odtworzą swoje zdjęcia z dzieciństwa. Centralnym elementem będą lody Big Milk. Kampania ma przyciągnąć osoby z pokolenia Z i Millenialsów. Celem działań marketingowych jest zbudowanie pozytywnego wizerunku marki poprzez skojarzenia z przyjemnymi wspomnieniami.
Podczas kampanii „Przyjemnie się składa” współpraca agencji strategicznego influencer marketingu Lettly oraz agencji kreatywno-strategicznej 2012 Agency zaczęła się od stworzenia wspólnego konceptu kreatywnego, który stanowi fundament dla wszystkich działań marketingowych. Lettly koncentruje się na influencer marketingu i działaniach w mediach społecznościowych, podczas gdy 2012 Agency zajmuje się produkcją spotu telewizyjnego oraz reklam digitalowych i zewnętrznych.
Dołącz do dyskusji: Lettly i 2012 Agency współpracują z marką Big Milk