Land Rover uruchamia globalną kampanię na 60. urodziny
Koncern samochodowy Land Rover uruchamia globalną kampanię mającąna celu podkreślenie 60 lat istnienia marki.
Kampania została przygotowana przez agencję Wunderman wewspółpracy z RKCR/Y&R's Team Land Rover - informuje serwisBrand Republic.
Kampania będzie obejmować reklamę telewizyjną, działania zzakresu customer experiences, imprezy w salonach sprzedaży, a takżededykowaną stronę internetową stworzoną przez cyfrowy dział agencjiWunderman.
Na stronie tej, użytkownik będzie mógł przyjrzeć się rozwojowimarki Land Rover od jej pojawienia się na rynku w 1948 roku.Przeglądanie serwisu będzie możliwe dzięki wykorzystaniu pierwszegomodelu Land Rovera jako narzędzia nawigacyjnego do podróży pokolejnych dekadach.
Poza tym na stronie znajdą się reklamy z całego świata promująceLand Rovera, a także prezentacja najnowszego modelu LRX,przedstawionego w styczniu bieżącego roku w trakcie targów DetroitMotor Show.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Land Rover uruchamia globalną kampanię na 60. urodziny