1,08 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN na czele w grupie komercyjnej
Jesienne odcinki „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadziły 1,08 mln widzów, o 220 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show dało TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w grupach 16-49 i 16-59 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Nowe odcinki 27. sezonu „Kuchennych rewolucji” oglądać można było w czwartki o godz. 21.35, w okresie od 7 września do 23 listopada br. Program śledziło w TVN średnio 1,08 mln osób. Przełożyło się to na 10,09 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,11 proc. w grupie 16-49 oraz 12,53 proc. wśród widzów w wieku od 20 do 54 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 28 września br. Przed telewizorami zgromadził 1,29 mln oglądających.
Widownia reality-show Magdy Gessler w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 220 tys. osób. Wówczas (tj. w okresie od 1 września do 1 grudnia 2022 roku) „Kuchenne rewolucje” oglądało średnio 1,30 mln widzów, przy udziałach na poziomie 12,01 proc. w 4+ i 15,89 proc. w 16-49.
TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji”, czyli w czwartkowym paśmie między godz. 21.32 a 22.34 miał 9,52 proc. udziału. Stacja była wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, co przełożyło się na 14,52 proc. udziału, a za TVN plasują się: Polsat (5,44 proc.) oraz TVN24 (5,35 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 20-54 TVN był wyraźnym liderem.
Za produkcję „Kuchennych rewolucji” odpowiada Constantin Entertainment Polska.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,08 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN na czele w grupie komercyjnej