SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kubota ze specjalną linią klapków dla Żabki

Marka Kubota sprzedaje w swoim sklepie internetowym limitową serię klapków basenowych z logo sieci sklepów Żabka. Nie oznacza to jednak końca dotychczasowej współpracy z siecią sklepów Biedronka. - Ta sieć jest kluczowym klientem Kuboty - podkreśla Piotr Król, e-commerce manager w Kubota.

fot. Kubota Storefot. Kubota Store

Marka Kubota wyprodukowała limitowaną linię klapków basenowych z logo sieci sklepów Żabka. Można je kupić w kubotastore.pl za 119,99 zł.

Firma wspólnie z Żabką przygotowała też akcję na zorganizowaniu konkursu oraz sprzedaży klapków Kubota x Żabka.

Jest to jednorazowa aktywacja. - Po ewaluacji jej zasięgowego i sprzedażowego potencjału razem podejmiemy decyzję, czy akcja będzie kontynuowana. Jedno jest pewne, na pewno nie wykluczamy dalszej współpracy. Tym bardziej, że zarówno Żabka, jak i Kubota stają się love brandem dla m.in. młodzieży - zaznacza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Król, e-commerce manager w Kubota.

Dotychczas marka regularnie wprowadzała swoje linie produktów do sieci sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska). Projekt z Żabką nie oznacza zakończenia współpracy z Biedronką, bo - jak podkreśla Piotr Król - ta sieć handlowa jest kluczowym klientem Kuboty. - Jednak ścisła współpraca z Jeronimo Martins Polska kompletnie nie wyklucza współpracy z innymi firmami. Tym bardziej, że Kubota jest marką, której bliskie są idee inkluzywności. Przejawia się to nie tylko w sposobie prowadzenia działań marketingowych, ale także w mnogości partnerów biznesowych i współprac. Tylko w tym roku wypuściliśmy wspólne produkty z takimi gigantami w swoich segmentach jak Reserved, Coca Cola, Allegro czy Żabka  - zwraca uwagę Piotr Król.

Biedronka to kluczowy partner

Zaznacza zarazem w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że uproszczeniem jest stwierdzenie, że “Kubota stawia głównie na sieci handlowe dyskontowe”. - Żabka to sklepy typu ​​modern convenience z innowacyjnym asortymentem odpowiadającym na impulsowe misje zakupowe oraz codziennymi usługami, których celem jest upraszczanie ludziom życia. Zatem zgodnie z definicją, Biedronka jest jedyną siecią handlową, z którą współpracujemy. Oczywiście JMP jest niezwykle ważnym elementem układanki biznesowej odpowiadającym za największe wolumenowo zamówienia, jednak już w kontekście strategii budowania wizerunku, ciężar położony jest gdzie indziej. Właśnie na szerokozasięgowe kampanie prowadzone wspólnie ze wspomnianymi już liderami swoich branż. Kampanie wizerunkowe oraz działania typowo sprzedażowe doskonale się uzupełniają i napędzają. Dlatego współpracom z Jeronimo Martins Polska oraz z Żabką stawiane są cele realizujące zupełnie inne założenia biznesowe i pozwalające docierać do innych klientów - mówi Piotr Król.

Zobacz: Nowa akcja Żabki. Rabat na piwo za oddawane butelki zwrotne

Żabka ma już w całej Polsce 8500 sklepów.

Dołącz do dyskusji: Kubota ze specjalną linią klapków dla Żabki

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
precz z Kurskim
co za kicz i wieśniactwo ...
odpowiedź
User
Jan Pìerdzący
Czyli nie że zwykła żenada tylko żenada do kwadratu.
odpowiedź