SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kreatik wygrywa przetarg Van Pur

Latem agencja Kreatik będzie odpowiedzialna za wsparcie zespołu Van Pur w organizacji kilku konkursów dla takich marek jak Cortes czy Łomża.

Agencja Kreatik odpowiada za koncepcję konkursów, stworzenie strony konkursowej, materiałów reklamowych oraz obsługę konkursu. Akcje będą organizowane w sieciach handlowych Makro oraz Duży Ben.

- Stawiamy na zacieśnienie relacji z kluczowymi klientami, stawiając na dedykowane działania, które pozwalają zaoferować konsumentom i klientom wartość dodaną. Rynek piwa jest pod silną presją – zarówno sytuacja pandemiczna, jak również pogoda w pierwszych miesiącach 2021 roku negatywnie oddziaływały na konsumpcję kategorii. Działania szyte na miarę pozwalają nam dotrzeć do nowych konsumentów naszych kluczowych marek: Łomża oraz Cortes. Wierzymy w to, że wspólnie z naszymi klientami wypracowaliśmy innowacyjny kalendarz aktywacji na sezon letni - komentuje Artur Mazur, head of trade marketing w Van Pur.

Strony podpisały umowę ramową i nie udostępniły informacji o budżecie. 

Dołącz do dyskusji: Kreatik wygrywa przetarg Van Pur

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl