Krajowa Rada Drobiarstwa chce walczyć z dezinformacją
Krajowa Rada Drobiarstwa - Izba Gospodarcza zaprasza firmy do współpracy przy projekcie, który ma przeciwdziałać kampaniom dezinformacyjnym wymierzonym w polską branżę drobiarską.
KRD wyjaśnia, że branża potrzebuje kontynuacji skonsolidowanych działań promocyjno-edukacyjnych w zakresie zabezpieczenia branży przed kryzysami wizerunkowymi, mogącymi negatywnie wpłynąć na poziom zaufania do mięsa drobiowego na wszystkich rynkach np. kampanie niektórych organizacji wprowadzające w błąd konsumentów i opinię publiczną.
Organizacja chce rozpocząć działania, których celem ma być przeciwdziałanie kampaniom dezinformacyjnym wymierzonym w polską branżę drobiarską, obalenie nieprawdziwych informacji na temat branży i przedstawienie korzyści wynikających z zaufania do polskich producentów drobiu. Działania oparte będą na edukacji i szerokim dotarciu do konsumentów i liderów opinii poprzez ogólnopolską kampanię outdoorową wspartą działaniami w internecie oraz współpracę z mediami.
Uzupełnieniem tych działań będzie współpraca z mediami, w tym organizacja briefingu prasowego i przygotowanie materiałów prasowych, rozwój i promocja serwisów internetowych KRD-IG w kontekście edukacji użytkowników internetu,współpraca z kancelarią prawną, wsparcie ekspertów opracowujących treści merytoryczne do wykorzystywania w ramach kampanii.
Kampania ma zostać zorganizowana od połowy maja do połowy grudnia br. Jej budżet wynosi 398,1 tys. zł. Przetarg trwa do 8 maja br.
Dołącz do dyskusji: Krajowa Rada Drobiarstwa chce walczyć z dezinformacją