SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Korpo żal i Klub Komediowy w nowej kampanii rocketjobs.pl

Wystartowała kampania „Jak pracować, by nie żałować? 2.0” promująca najnowsze narzędzia portalu z ofertami pracy rocketjobs.pl. Jej główną osią jest cykl improwizowanych spektakli komediowych opartych na wynikach raportu o tytule „Pokolenia X, Y i Z o dopasowaniu do pracy”, w wykonaniu aktorów warszawskiego Klubu Komediowego. 

Jak pracować, by nie żałować? – impro z RocketJobs.pl to cykl spektakli komediowych inspirowanych danymi i wnioskami z badania dotyczącego preferencji i podejścia do pracy różnych pokoleń oraz kwestii dopasowania zawodowego, które jest motywem przewodnim kampanii. Twórcy marki wierzą, że dopasowanie do pracy jest kluczem do lepszego dobrostanu i czerpania maksymalnej satysfakcji z życia zawodowego dlatego w
niestandardowej, rozrywkowej formie chcą pokazać swoim odbiorcom jak pracować bez żalu.
Współpraca z Klubem Komediowym została zaaranżowana, aby zapewnić społeczności portali rocketjobs.pl i justjoin.it wyjątkowe doświadczenie marki. Każdy ze spektakli porusza inny temat, np. dopasowanie do firmy, poświęcanie się pracy, relacje pracownicze, oczekiwania zawodowe. 

- Marketing doświadczeń to dziś lejtmotyw marketingowych prezentacji. W portalach rocketjobs.pl i justjoin.it formę doświadczania marek przenosimy na kolejny poziom. Dzięki współpracy z warszawskim Klubem Komediowym i produkcji cyklu spektakli, pozwalamy naszym użytkownikom i klientom wejść bezpośrednio w świat naszych brandów. Zapraszamy wszystkich, którzy chcą pośmiać się z pracy po pracy na Nowowiejską 1 – mówi Artur Leśniak, head of marketing w rocketjobs.pl i justjoint.it.

Premierowy spektakl odbył się 16.10 z udziałem zaproszonych gości, influencerów i mediów. Kolejne przedstawienia otwarte są dla szerokiej publiczności i będą obecne w repertuarze Klubu Komediowego aż do wiosny 2025 roku. 

Klub Komediowy partnerem dla biznesu

- Zależy nam, aby nasz repertuar nawiązywał do tematów nie tylko zabawnych, lecz również ważnych dla widzów. Jednym z nich jest kariera zawodowa. Gramy już kilka tytułów nawiązujących do pracy biurowej, podczas których w dużej mierze bazujemy na doświadczeniach i sugestiach publiczności. Tymczasem wnioski z raportu, które posłużą jako inspiracja do nowych spektakli, wzbogacą go o konkretne dane i informacje o bieżących trendach na rynku zawodowym. – mówi Karolina Norkiewicz, managerka ds. repertuaru i improwizatorka w Klubie Komediowym.

- Dodatkowym celem naszej współpracy z portalami pracy rocketjobs.pl i justjoin.it jest umacnianie pozycji Klubu Komediowego jako partnera także dla biznesu – dodaje Bartosz Młynarski, komik i współzałożyciel Klubu. – Wiele osób kojarzy nas głównie ze śmiesznymi występami, tymczasem prowadzimy też warsztaty dla firm, przygotowujemy kampanie reklamowe i dośmieszamy wizerunek znanych marek. Określamy tę odnogę naszej działalności hasłem Żart & Business.

Poza cyklem spektakli i raportem wśród assetów kampanijnych znalazły się sesja zdjęciowa, spoty video i seria filmików z udziałem aktorów Klubu, a także formaty outdoorowe w metrze warszawskim w reżyserii Tomasza Dubiela. Serię rysunków satyrycznych użytych w kampanii przygotował ilustrator i influencer Olek Rajewski (@oleksynolka). Formaty są promowane w kanałach digital i mediach społecznościowych marek rocketjobs.pl, justjoin.it i oraz Klubu Komediowego. W ramach działań planowana jest też współpraca z influencerami, m.in. Wiedzą Bezużyteczną i Zodiakarą z Rynsztoku. Partnerem medialnym kampanii jest Mordor na Domaniewskiej.

Dołącz do dyskusji: Korpo żal i Klub Komediowy w nowej kampanii rocketjobs.pl

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
piżmoszczur
To ci, co sponsorują Stanowskiego? Dzięki, zapamiętam tą nazwę.
odpowiedź