Konsumenci coraz bardziej otwarci na mobilny marketing
Mobilny marketing na całym świecie zyskuje sobie coraz większe uznanie.
Z raportu organizacji Mobile Marketing Association (MMA) i firmy badawczej Synovate wynika, że ogólne zainteresowanie mobilnym marketingiem jest zróżnicowane w zależności od regionu świata - informuje serwis Mobile Marketer. Porównywalne poziomy zainteresowania odnotowano miedzy USA a Europą Zachodnią oraz między regionem Azji i Pacyfiku a Ameryką Łacińską.
1/4 mobilnych użytkowników z USA i Europy Zachodniej wyraża mocne lub umiarkowane zainteresowanie mobilnym marketingiem. Wyższe poziomy odnotowano w regionie Azji i Pacyfiku oraz w Ameryce Łacińskiej, gdzie odpowiednio około połowa i 2/3 mobilnych użytkowników jest tym mocno lub umiarkowane zainteresowana.
Badanie MMA i Synovate objęło swoim zasięgiem Argentynę, Australię, Brazylię, Chiny, Francję, Hiszpanię, Hong Kong, Indie, Irlandię, Japonię, Koreę Południową, Meksyk, Niemcy, Singapur, USA, Wielką Brytanię oraz Włochy.
Dołącz do dyskusji: Konsumenci coraz bardziej otwarci na mobilny marketing