SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Konrad Żmuda-Trzebiatowski awansował w Molecular BBDO

Konrad Żmuda-Trzebiatowski objął we wrześniu stanowisko deputy global ecommerce strategy director w Molecular BBDO.

Żmuda-Trzebiatowski sprawuje nadzór strategiczny nad kluczowymi projektami agencji.  Odpowiada również za tworzenie strategii eCommerce i ekosystemu sprzedaży, analizy rynku i shoppera, innowacje w digitalu (metaverse, AR), a także rozwój merytoryczny działu.

Stanowisko było sprawowane wcześniej przez Franciszka Klebanskiego, który odszedł z Molecular BBDO ponad rok temu.

Konrad Żmuda-Trzebiatowski pracuje dla klientów międzynarodowych Molecular BBDO m.in. dla Bacardi International, Mars Petcare Europe, Essity Global. Do zespołu dołączył dwa lata temu jako senior senior e-retail strategist. Do tej pory był odpowiedzialny za aktywację marek na platformach i projektowaniem ekosystemów sprzedaży.

Doświadczenie zawodowe zdobywał w Saatchi&Saatchi IS i Pathfinder23, zarówno w bezpośredniej pracy na platformach jako eMerchandiser, jak i w pracy z klientami na poziomie globalnym i lokalnym jako strateg. Tworzył rozwiązania m.in. dla kategorii FMCG, petcare, elektroniki i pharma na kluczowych światowych rynkach, zajmował się analizą danych, tworzył i implementował kontent.

Dołącz do dyskusji: Konrad Żmuda-Trzebiatowski awansował w Molecular BBDO

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl