Konrad Majszyk dyrektorem PR i komunikacji Centralnego Portu Komunikacyjnego
Konrad Majszyk objął w połowie stycznia nowo utworzone stanowisko dyrektora PR i komunikacji w spółce Centralny Port Komunikacyjny. Przeszedł z Polskich Linii Lotniczych LOT, w których pracował od połowy 2017 r. jako zastępca dyrektora komunikacji korporacyjnej.
Do zadań Majszyka należą m.in. współtworzenie i realizacja strategii komunikacyjnej CPK, utrzymywanie relacji z mediami oraz koordynacja działań marketingowych spółki.
Konrad Majszyk poprzednio pracował w LOT, gdzie odpowiadał za współorganizację działań medialnych spółki, działalność biura prasowego, współpracę z mediami, a także m.in. redakcję magazynu pokładowego „Kaleidoscope".
- Wokół CPK powstało wiele mitów, ale prawda jest taka, że za jego budową przemawiają liczne argumenty ekonomiczne. CPK to ogromne wyzwanie inwestycyjne, finansowe i logistyczne, a co za tym idzie niełatwe zadanie pod względem komunikacji - mówi Majszyk.
W latach 2012-2017 Konrad Majszyk jako dziennikarz ekonomiczny w „Dzienniku Gazety Prawnej" zajmował się transportem (lotniczym, kolejowym, drogowym i morskim) oraz logistyką, spółkami budowlanymi i sektorem energetycznym. W latach 2003-2012 był dziennikarzem „Rzeczpospolitej" gdzie pisał o branżach transportu i komunikacji.
Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego i podyplomowego studium polityki pieniężnej Instytutu Nauk Ekonomicznych PAN.
Centralny Port Komunikacyjny to planowany węzeł przesiadkowy między Warszawą a Łodzią, który zintegruje transport lotniczy, kolejowy i drogowy. CPK jest w 100 proc. własnością Skarbu Państwa, zaliczając się do spółek strategicznych z punktu widzenia interesów kraju.
Dołącz do dyskusji: Konrad Majszyk dyrektorem PR i komunikacji Centralnego Portu Komunikacyjnego