Nie będzie audytu działań marketingowych i PR CPK
Nie będzie na razie audytu działań marketingowych i public relations Centralnego Portu Komunikacyjnego - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
Pod koniec lutego br. ogłoszono przetarg na audyt działań marketingowych i PR CPK. Postępowanie dotyczyło przygotowania raportu, w którym przedstawione zostaną wyniki analiz i weryfikacji, oceny oraz wnioski i rekomendacje z weryfikacji i oceny dotychczasowej działalności CPK w zakresie realizacji działań marketingowych i PR Spółki w latach 2022 – 2023.
Wybrana firma miała zająć się m.in. analizą porównawczej (tzw. benchmark) w zakresie praktyki działalności marketingowej/ PR przy realizacji podobnych projektów/programów inwestycyjnych w Polsce i krajach rozwiniętych. Miała zbadać i ocenić realizację celów komunikacyjnych CPK oraz spójności i zgodności strategii komunikacyjnej, przeanalizować i ocenić wizerunek marki CPK, postrzeganie marki przez ogół społeczeństwa w oparciu o zrealizowane badania społeczne oraz zbada kierunek zmiany wizerunku CPK.
Nie będzie audytu CPK
Zwycięska firma miała również ocenić całkowity budżet przeznaczony na działania komunikacyjne, jego adekwatność w kontekście celów i strategii komunikacyjnej, dokonać analizy wydatków na działania komunikacyjne w kontekście celów biznesowych i statusu realizowanego projektu, efektywności zarządzania budżetem komunikacyjnym.
CPK nie oczekiwał badania i oceny wszystkich działań marketingowych i PR podejmowanych przez spółkę, a wyłącznie przeprowadzenia badania na reprezentatywnej próbie danych. Spółka w dokumentach przetargowych podała, że na działania marketingowe w latach 2022-2023 wydano łącznie 15,7 mln zł.
Zainteresowane firmy miały składać oferty do 2 kwietnia br. Termin te kilka razy przedłużano. Finalnie postępowanie unieważniono. Jak ustaliły Wirtualnemedia.pl, do przetargu nie zgłosiła się żadna firma. CPK miał zapłacić za ten audyt ponad 632 tys. zł.
Na początku lutego Maciej Lasek, pełnomocnik rządu ds. Centralnego Portu Komunikacyjnego, podczas debaty w Sejmie ujawnił wybrane dane dotyczące wydatków na promocję inwestycji w roku 2023. Na kampanie promocyjne w telewizji, prasie i outdoorze wydano szacunkowo co najmniej 11,2 mln - podał polityk.
Dołącz do dyskusji: Nie będzie audytu działań marketingowych i PR CPK