SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dotychczasowe salony UPC Polska z szyldem Play. W nich m.in. warsztaty dla seniorów

Play po przejęciu UPC Polska likwiduje niektóre placówki znanej sieci kablowej. Te, które nie są zamykane, przechodzą przebudowę. Po niej eksponowane są głównie usługi kojarzone z telekomem. Po remoncie w takich miejscach są organizowane m.in. warsztaty dla seniorów w zakresie technologii.

Jeszcze kilka miesięcy temu karczoch z logotypu UPC Polska górował nad salonem firmy w Warszawie przy ulicy Jana Pawła II. Obecnie klientów witają duże znaki graficzne Play i tylko niewielkich rozmiarów symbole przejętej sieci kablowej.

W środku widać telefony komórkowe i banery promujące usługi 5G, światłowodowe oraz „TV Nowej generacji”, promowane przez telekom.

To jedna z placówek, która przeszła przebudowę. Większość z kilkudziesięciu salonów i punktów obsługi klienta UPC Polska, które znajdowały się w tych samych galeriach handlowych co salony Play, zlikwidowano. Telekom już przed przejęciem sieci kablowej mógł się poszczycić 400 placówkami.

- Na bieżąco analizujemy i optymalizujemy połączoną sieć salonów sprzedaży, aby zapewnić klientom stały dostęp do naszych usług i najwyższy poziom obsługi w możliwie najdogodniejszych lokalizacjach. Dodatkowo, chcąc jak najlepiej wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów zarówno w zakresie usług mobilnych, stacjonarnego internetu i telewizji, inwestujemy w rozwój salonów przekształcając ich część w Salony Obsługi i Sprzedaży, w których każdy klient poczuje się dobrze niezależnie od wieku i znajomości technologii. Dostosowujemy wnętrze, pomagamy dobrać ofertę i urządzenia, prostym językiem wyjaśniamy kwestie technologiczne. Takie salony są już w Warszawie, Katowicach, Sosnowcu i Jastrzębiu-Zdroju, Lublinie, Krakowie i Lubinie. Wkrótce otworzymy kolejne placówki – zapewnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Katarzyna Bonk, corporate communication firmy.

Firma chce dotrzeć do starszych klientów

W odświeżonych salonach odbywają się m.in. szkolenia. - Z myślą o seniorach (i nie tylko) przygotowaliśmy warsztaty „Godzina z Technologią”, na których pokazaliśmy jak bezpiecznie korzystać ze smartfona czy jak i gdzie szukać wiedzy i rozrywki – poinformował Play na swoich stronach internetowych. Zamieścił też nagranie wideo z warszawskiej placówki.

Wydarzeniem telekom pochwalił się także na Twitterze. - Z nami świat smartfonów nie będzie miał przed Tobą żadnych tajemnic. W jednym z naszych Salonów Obsługi i Sprzedaży zorganizowaliśmy warsztaty „Godzina z technologią”, podczas których wyjaśnialiśmy jak ułatwiać sobie życie dzięki smartfonowi, gdzie szukać w sieci wiedzy i rozrywki i jak bezpiecznie korzystać z internetu, niezależnie od wieku i znajomości technologii – poinformował operator, który zapowiada, że takich eventów będzie więcej.

Kiedy rebranding?

W 2020 roku francuska Grupa Iliad za 9,6 mld zł kupiła sieć komórkową Play. Przed rokiem sfinalizowano z kolei przejęcie UPC Polska od Liberty Global za 7,013 mld zł. W rodzimej Francji firma świadczy usługi telefonii komórkowej, internetu i telewizji pod szyldem Free. Na początku lutego pracownicy UPC Polska przenieśli się z biurowca Spark przy al. Solidarności na warszawskiej Woli do biurowca Neopark na Mokotowie, gdzie siedzibę ma operator Play. W tym samym okresie UPC Polska o trzy czwarte ograniczyła aktywności reklamowe.

Już w kwietniu informowaliśmy, że w przyszłości dojdzie do rebrandingu UPC Polska na Play. - Rozwijamy nasze usługi zarówno pod marką Play, jak i UPC. Co do zasady, decyzje biznesowe komunikujemy oficjalnymi kanałami spółki - komentowało te doniesienia biuro prasowe firmy, która nie zamierza szybko zmienić nazwy.

W maju nowym klientom UPC Polska rozpoczęto proponowanie pakietów telewizyjnych od Play. Pozwalają na elastyczne korzystanie z serwisów streamingowych, ale nie ma w nich niektórych stacji telewizyjnych znanych z sieci kablowej. Firma dąży do zniwelowania tych różnic i niedawno zawarła porozumienie odnośnie wybranych kanałów Telewizji Polskiej.

Dołącz do dyskusji: Dotychczasowe salony UPC Polska z szyldem Play. W nich m.in. warsztaty dla seniorów

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomasz
Teraz przy Play warunki gorsze niż UPC wyższe opłaty i brak wielu kanałów.Ja od 15lat w UPC płaciłem za internet do 100Mb/s 39.94zł.Teraz Play proponuje mi za 65zł do 300Mb/s do 24miesiecy,a potem 75zł jako stałemu użytkownikowi.Ta kwota to tylko internet,a z telewizją,aż 165zł.Nie mają żadnych ofert tylko to co mają ustalone.Nie chcą przyjąć rezygnacji starego użytkownika UPC problemy techniczne.
odpowiedź
User
mike
Te całe saluny to najczęściej punkty wymiany uszkodzonego sprzętu, wydawania kart SIM i wystawki z telefonami do macania.
odpowiedź
User
gbartosz83
Teraz przy Play warunki gorsze niż UPC wyższe opłaty i brak wielu kanałów.Ja od 15lat w UPC płaciłem za internet do 100Mb/s 39.94zł.Teraz Play proponuje mi za 65zł do 300Mb/s do 24miesiecy,a potem 75zł jako stałemu użytkownikowi.Ta kwota to tylko internet,a z telewizją,aż 165zł.Nie mają żadnych ofert tylko to co mają ustalone.Nie chcą przyjąć rezygnacji starego użytkownika UPC problemy techniczne.
Myślałerm, że moje 74zł za 300 Mb/s na łączu symetrycznym to zbyt dużo - dzięki za info
odpowiedź