Dotychczasowe salony UPC Polska z szyldem Play. W nich m.in. warsztaty dla seniorów
Play po przejęciu UPC Polska likwiduje niektóre placówki znanej sieci kablowej. Te, które nie są zamykane, przechodzą przebudowę. Po niej eksponowane są głównie usługi kojarzone z telekomem. Po remoncie w takich miejscach są organizowane m.in. warsztaty dla seniorów w zakresie technologii.
Jeszcze kilka miesięcy temu karczoch z logotypu UPC Polska górował nad salonem firmy w Warszawie przy ulicy Jana Pawła II. Obecnie klientów witają duże znaki graficzne Play i tylko niewielkich rozmiarów symbole przejętej sieci kablowej.
W środku widać telefony komórkowe i banery promujące usługi 5G, światłowodowe oraz „TV Nowej generacji”, promowane przez telekom.
To jedna z placówek, która przeszła przebudowę. Większość z kilkudziesięciu salonów i punktów obsługi klienta UPC Polska, które znajdowały się w tych samych galeriach handlowych co salony Play, zlikwidowano. Telekom już przed przejęciem sieci kablowej mógł się poszczycić 400 placówkami.
- Na bieżąco analizujemy i optymalizujemy połączoną sieć salonów sprzedaży, aby zapewnić klientom stały dostęp do naszych usług i najwyższy poziom obsługi w możliwie najdogodniejszych lokalizacjach. Dodatkowo, chcąc jak najlepiej wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów zarówno w zakresie usług mobilnych, stacjonarnego internetu i telewizji, inwestujemy w rozwój salonów przekształcając ich część w Salony Obsługi i Sprzedaży, w których każdy klient poczuje się dobrze niezależnie od wieku i znajomości technologii. Dostosowujemy wnętrze, pomagamy dobrać ofertę i urządzenia, prostym językiem wyjaśniamy kwestie technologiczne. Takie salony są już w Warszawie, Katowicach, Sosnowcu i Jastrzębiu-Zdroju, Lublinie, Krakowie i Lubinie. Wkrótce otworzymy kolejne placówki – zapewnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Katarzyna Bonk, corporate communication firmy.
Firma chce dotrzeć do starszych klientów
W odświeżonych salonach odbywają się m.in. szkolenia. - Z myślą o seniorach (i nie tylko) przygotowaliśmy warsztaty „Godzina z Technologią”, na których pokazaliśmy jak bezpiecznie korzystać ze smartfona czy jak i gdzie szukać wiedzy i rozrywki – poinformował Play na swoich stronach internetowych. Zamieścił też nagranie wideo z warszawskiej placówki.
Wydarzeniem telekom pochwalił się także na Twitterze. - Z nami świat smartfonów nie będzie miał przed Tobą żadnych tajemnic. W jednym z naszych Salonów Obsługi i Sprzedaży zorganizowaliśmy warsztaty „Godzina z technologią”, podczas których wyjaśnialiśmy jak ułatwiać sobie życie dzięki smartfonowi, gdzie szukać w sieci wiedzy i rozrywki i jak bezpiecznie korzystać z internetu, niezależnie od wieku i znajomości technologii – poinformował operator, który zapowiada, że takich eventów będzie więcej.
Kiedy rebranding?
W 2020 roku francuska Grupa Iliad za 9,6 mld zł kupiła sieć komórkową Play. Przed rokiem sfinalizowano z kolei przejęcie UPC Polska od Liberty Global za 7,013 mld zł. W rodzimej Francji firma świadczy usługi telefonii komórkowej, internetu i telewizji pod szyldem Free. Na początku lutego pracownicy UPC Polska przenieśli się z biurowca Spark przy al. Solidarności na warszawskiej Woli do biurowca Neopark na Mokotowie, gdzie siedzibę ma operator Play. W tym samym okresie UPC Polska o trzy czwarte ograniczyła aktywności reklamowe.
Już w kwietniu informowaliśmy, że w przyszłości dojdzie do rebrandingu UPC Polska na Play. - Rozwijamy nasze usługi zarówno pod marką Play, jak i UPC. Co do zasady, decyzje biznesowe komunikujemy oficjalnymi kanałami spółki - komentowało te doniesienia biuro prasowe firmy, która nie zamierza szybko zmienić nazwy.
W maju nowym klientom UPC Polska rozpoczęto proponowanie pakietów telewizyjnych od Play. Pozwalają na elastyczne korzystanie z serwisów streamingowych, ale nie ma w nich niektórych stacji telewizyjnych znanych z sieci kablowej. Firma dąży do zniwelowania tych różnic i niedawno zawarła porozumienie odnośnie wybranych kanałów Telewizji Polskiej.
Dołącz do dyskusji: Dotychczasowe salony UPC Polska z szyldem Play. W nich m.in. warsztaty dla seniorów