SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kolejni partnerzy kończą sponsoring reprezentacji Polski w piłce nożnej

Z końcem roku 2022 wygasła umowa PZPN z Oshee, oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski piłce nożnej - podał w poniedziałkowym komunikacie związek. PZPN potwierdził też informacje, które jakie pierwsi podaliśmy na Wirtulanemedia.pl, iż partnerstwo z polską kadrą zakończyło także dwoje oficjalnych partnerów - wypożyczalnia aut 99rent i producent wody Ustronianka. W grudniu koniec współpracy z PZPN ogłosił T-Mobile.

PZPN w najbliższych dniach ma poinformować o zawarciu nowych umów sponsorskich.

Finalizujemy rozmowy zarówno z naszymi obecnymi, wieloletnimi i zaufanymi partnerami, jak i nowymi firmami, które chcą inwestować w sport i rosnąć w siłę wraz z reprezentacją Polski, czyli najważniejszą drużyną w kraju. Mogę już teraz zdradzić, że nasza piramida sponsorska pozostanie wypełniona, a przychody z tytułu umów sponsorskich będą rekordowe w całej historii PZPN – mówi Łukasz Wachowski, sekretarz generalny PZPN.

Koniec współpracy z T-Mobile, Ustronianką, Oshee i 99rent

PZPN potwierdził oficjalnie podawane przez Wirtualnemedia.pl w połowie grudnia informacje, że z końcem roku wygasła umowa z oficjalnym sponsorem reprezentacji - telekomem T-Mobile. Trwała na od 1 marca 2020 roku.

PZPN potwierdził też, że kadry nie będzie sponsorować natomiast marki napojów izotonicznych Oshee. Ze Związkiem brand współpracował  od 1 października 2016 (1 sierpnia 2018 roku firma została oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski).
 Z firmą 99rent, jako Oficjalnym Partnerem reprezentacji Polski, PZPN współpracował od 1 sierpnia 2014 roku, natomiast z Ustronianką od 1 stycznia 2015. Obie marki wygasiły umowy wraz z końcem 2022 roku, o czym także informowaliśmy na łamach naszego serwisu.

W imieniu PZPN pragnę serdecznie podziękować za współpracę naszym Oficjalnym Sponsorom i Partnerom. Wspólnie przeżyliśmy wiele bardzo emocjonujących chwil związanych z polskim futbolem. W czasie trwania naszej współpracy reprezentacja Polski brała udział w turniejach finałowych mistrzostw świata i Europy, a nasi Sponsorzy i Partnerzy zawsze ją wspierali, za co jeszcze raz pragnę wyrazić wdzięczność i uznanie. Z pewnością spotkamy się jeszcze na piłkarskim szlaku, w końcu łączy nas piłka – powiedział  Łukasz Wachowski.

Dołącz do dyskusji: Kolejni partnerzy kończą sponsoring reprezentacji Polski w piłce nożnej

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
cat in the craddle
wirus 32bitowy w srodowisku 16bitowym - bohosiewicz promowal slackware 1.2.13 jako stabilny chociaz juz dawno byl kernel 2.0 - jaki poziom developera oracle w srodowisku tekstowym reprezentuje centrala pzpn a jaki designer w trybie graficznym ma region plug - dogadywanie telewidzom gdy wychodzi sie z arsenalem (lech udinese) w okolicznosciach argentyny jest tak sobie powazne
odpowiedź
User
Tomek
Nikt nie chce być kojarzony z grupą pazernych kopaczy.
odpowiedź
User
Brawo tak powinno być
Nie ma sukcesów nie ma pieniędzy i sponsorów
odpowiedź