SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„M jak miłość” nadal hitem TVP2

23. sezon „M jak miłość” oglądało średnio 3,11 mln widzów, o 320 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Produkcja dała TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 5 września 2022 roku do 23 maja 2023 roku wyniosła 3,11 mln osób.

Przełożyło się to na 23,78 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 21,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 20,48 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można było w poniedziałki i wtorki o godz. 20.55.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 9 stycznia br. Przed telewizorami zgromadził 3,51 mln oglądających.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „M jak miłość” straciło 320 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 6 września 2021 roku do 31 maja 2022 roku) produkcję śledziło średnio 3,43 mln osób, co przekładało się na 24,92 proc. udziału w 4+ i 23,46 proc. w 16-49.

TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego serialu jest bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego zarówno w grupie 4+, jak i 16-49.

1,28 mln widzów specjalnego odcinka nadanego w wigilię

W sobotę, 24 grudnia ub.r. o godz. 20.00 telewizyjna Dwójka pokazała specjalny odcinek „M jak miłość” - w ramach którego rodzina Mostowiaków spotkała się w święta w Grabinie. W obsadzie pojawili się: Teresa Lipowska, Dominika Ostałowska, Małgorzata Pieńkowska, Robert Moskwa, Katarzyna Cichopek, Marcin Mroczek, Dominika Kachlik, Rafał Mroczek, Hanna Mikuć, Małgorzata Rożniatowska, Krzysztof Tyniec, Aleksander Bożyk, Olga Cybińska, Karina Woźniak, Gabriela Raczyńska, Dariusz Toczek, Julia Kempka i Marcelina Kempka oraz gościnnie Kacper Kuszewski, który odszedł z serialu w 2018 roku.

Świąteczny odcinek „M jak miłość” śledziło 1,28 mln widzów, co dało stacji 11,14 proc. udziału (emisja nie została uwzględniona w powyższych wynikach).

„M jak miłość” nadawane jest na antenie TVP2 od 2000 roku.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,02 proc.

Dołącz do dyskusji: „M jak miłość” nadal hitem TVP2

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Promek
Zdradzają każdy Mroczek Cichopkiem...serial dno nie oglądam
odpowiedź
User
Kurski J.
Nie oglądam partyjnej telewizji skradzionej przez ludzi z Ciemnogrodzkiej Polakom i na którą wszyscy płacimy haracz 4 miliardy rocznie.
odpowiedź
User
Jaaa
Nigdy nie zrozumiem fenomenu tego serialu od 2011 r. Od tego momentu utracił on swój własny styl i klimat i stał się takim samym plastikiem jak każdy inny tasiemiec czy to TVP, Polsatu czy TVN. Te serialiki niczym się nie różnią, w każdym scenografia na jedną modłę, podobne scenariusze z ciągłymi zdradami i do tego mdła często zagraniczna muzyka bez klimatu. A jednak nadal tylko M jak miłość odstaje widownią od reszty swoich bliźniaków.
odpowiedź