Komunikacja+PR z wpływami większymi o 63 proc. i 3,5 mln zł zysku
Agencja public relations Komunikacja+PR w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 62,7 proc. do 80,72 mln zł, a jej zysk netto zwiększył się z 1,89 do 3,5 mln zł. Zostanie przekazany na kapitał zapasowy.
W ub.r. Komunikacja+PR zaczęła pracować m.in. dla firmy deweloperskiej SGI, producenta kosmetyków Inglot i spółki technologicznej Somfy. Realizowała też działania dla klientów, których w szerszym zakresie obsługuje Grupa Komunikacja Plus.
Wydatki operacyjne Komunikacji Plus zwiększyły się nieco słabiej od wpływów - o 61,6 proc. do 80,72 mln zł. Ponad 90 proc. to koszty usług obcych, które poszły w górę z 47,15 do 76,17 mln zł.
Nakłady na wynagrodzenia wzrosły z 1,5 do 2,69 mln zł, a na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze - z 268,3 do 520,3 tys. zł. W ub.r. agencja zatrudniała na etacie 35 osób oraz współpracowała z pięcioma.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Wydatki na zużycie materiałów i energii poszły w górę 192,4 do 276,7 tys. zł, a pozostałe koszty rodzajowe - ze 169,2 do 232,6 tys. zł.
Pozostałe wpływy operacyjne agencji zmalały z 981 do 250 tys. zł, a pozostałe koszty operacyjne - z 1,61 mln zł do 437,3 tys. zł. Natomiast wpływy finansowe spadły ze 115,9 do 74 tys. zł, a koszty finansowe - z 59,9 do 17,5 tys. zł.
Mocno zwiększyły się wszystkie wskaźniki zyskowności firmy. W ub.r. spółka osiągnęła 4,51 mln zł zysku sprzedażowego, wobec 2,46 mln zł rok wcześniej. Zysk brutto firmy zwiększył się z 1,89 do 4,41 mln zł, a zysk netto z 1,89 do 3,5 mln zł.
50 proc. udziałów agencji ma jej prezes Tomasz Alberski, a 48 proc. wiceprezes Michał Gradzik. Zeszłoroczny zysk przeznaczyli na kapitał zapasowy spółki.
Dołącz do dyskusji: Komunikacja+PR z wpływami większymi o 63 proc. i 3,5 mln zł zysku