SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kompania Piwowarska szuka agencji reklamowej do obsługi Redd’s

Ruszył przetarg na obsługę reklamową piwa Redd’s (produkowanego przez Kompanię Piwowarską). Zlecenia broni agencja Grey Group Poland.

Z informacji portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że Kompania Piwowarska brief przetargowy dotyczący piwa Redd’s przesłała kilku czołowym agencjom, m.in. Grey Group Poland, która przez ostatnie lata pracowała dla marki.

- Prowadzimy procedurę przetargową, ale ponieważ rozmowy mają charakter poufny, nie mogę przekazać żadnych dodatkowych informacji - tłumaczy Karolina Hasińska, specjalistka ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej.

Według naszych ustaleń browar może zakończyć przetarg do października, a zwycięska agencja przygotuje kampanię Redd’s na sezon zimowy.

W tym roku piwo Redd’s trafiło do sprzedaży w nowych puszkach i butelkach, czemu towarzyszyły reklamy pod hasłem „Zasmakujące! Piwo i smak owoców” (zobacz szczegóły).

W I połowie br. cennikowe wydatki reklamowe (bez uwzględnienia internetu) Kompanii Piwowarskiej - do której należą też marki takie jak Lech, Tyskie, Żubr czy Dębowe Mocne - wyniosły 75,9 mln zł, o 11,1 proc. mniej niż rok wcześniej (według Kantar Media - zobacz dane wszystkich czołowych browarów).

Dołącz do dyskusji: Kompania Piwowarska szuka agencji reklamowej do obsługi Redd’s

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl