„Kolekcja dobrych smaków” w świątecznej promocji Kamis
Świąteczno-noworoczna promocja produktów Kamis będzie prowadzona od listopada do stycznia pod hasłem „Kolekcja dobrych smaków”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Albedo Marketing, Grey Group i Mediacom.
Promocją „Kolekcja dobrych smaków” od 2 listopada będą objęte przyprawy, musztardy i ketchupy Kamis. Za kupienie opakowania przypraw przyznawany będzie jeden punkt, za musztardę - dwa, a za ketchup - trzy. Po zebraniu 30 punktów będzie można w dowolnym saloniku Kolportera odebrać organizer na przyprawy. Można też będzie odebrać połowę organizera - po zebraniu 15 punktów.
Akcja - zaplanowana do końca stycznia przyszłego roku albo do wyczerpaniu zapasu 50 tys. organizerów - ma na celu zwiększenie sprzedaży produktów Kamis w gorącym handlowo okresie świąteczno-noworocznym. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja Albedo Marketing.
Promocję będą wspierać w listopadzie i grudniu działania reklamowe w telewizji, prasie kobiecej oraz punktach sprzedaży (m.in. regały promocyjne, plakaty i owijki paletowe), a od listopada do stycznia - reklamy w internecie. Reklamę telewizyjną na potrzeby kampanii przygotowała agencja Grey Group, materiały graficzne - Albedo Marketing, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.
Dołącz do dyskusji: „Kolekcja dobrych smaków” w świątecznej promocji Kamis