„Kochasz ogień? Skontaktuj się z nami” zachęca Burger King
Sieć fast food Burger King nietypowo rekrutuje pracowników w Niemczech. Szuka ich serią billboardów z ogniem w roli głównej i pyta: „Love fire? Contact us”.
Kampania przypomina nieco fotoreportaż. Głównym motywem zdjęć wykorzystanych na nośnikach reklamy zewnętrznej jest ogień, ale w różnych sytuacjach: w rękach fanów piłki nożnej, podczas festiwalu ognia w Walencji, na ulicach Brazylii, w ręku antyglobalisty, który trzyma tzw. koktajl Mołotowa.
Wszystkie reklamy odsyłają do strony internetowej bk-careers.com, która z kolei przekierowuje do strony internetowej Burger Kinga w Niemczech.
- Burger King to przede wszystkim płomieniowe grillowanie. To także element wyróżniający firmę na tle jego konkurentów, dlatego ogień powinien być częścią każdej komunikacji. Szczególnie jeśli chodzi o kampanię rekrutacyjną. Ponieważ Burger King działa na bardzo konkurencyjnbym rynku, musimy być odważni i wyróżniać się, by pozyskać nowych pracowników - powiedział Matthias Preuss, dyrektor artystyczny agencji Grabarz&Partner, która odpowiada za kreację reklam.
Billboardy pojawiły się w wybranych miejscach, zwykle w pobliżu zabytków. Reklamy zostaną również opublikowane w wybranych tytułach popularnonaukowych.
Dołącz do dyskusji: „Kochasz ogień? Skontaktuj się z nami” zachęca Burger King