SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kochasz ogień? Skontaktuj się z nami” zachęca Burger King

Sieć fast food Burger King nietypowo rekrutuje pracowników w Niemczech. Szuka ich serią billboardów z ogniem w roli głównej i pyta: „Love fire? Contact us”.

Kampania przypomina nieco fotoreportaż. Głównym motywem zdjęć wykorzystanych na nośnikach reklamy zewnętrznej jest ogień, ale w różnych sytuacjach: w rękach fanów piłki nożnej, podczas festiwalu ognia w Walencji, na ulicach Brazylii, w ręku antyglobalisty, który trzyma tzw. koktajl Mołotowa.

Wszystkie reklamy odsyłają do strony internetowej bk-careers.com, która z kolei przekierowuje do strony internetowej Burger Kinga w Niemczech.

- Burger King to przede wszystkim płomieniowe grillowanie. To także element wyróżniający firmę na tle jego konkurentów, dlatego ogień powinien być częścią każdej komunikacji. Szczególnie jeśli chodzi o kampanię rekrutacyjną. Ponieważ Burger King działa na bardzo konkurencyjnbym rynku, musimy być odważni i wyróżniać się, by pozyskać nowych pracowników - powiedział Matthias Preuss, dyrektor artystyczny agencji Grabarz&Partner, która odpowiada za kreację reklam.

Billboardy pojawiły się w wybranych miejscach, zwykle w pobliżu zabytków. Reklamy zostaną również opublikowane w wybranych tytułach popularnonaukowych.

Dołącz do dyskusji: „Kochasz ogień? Skontaktuj się z nami” zachęca Burger King

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Waidmanns
Mocne i odwazne.Podoba mi sie.Przykuwa uwage.A poza tym,jesli moglbym dodac,to za kazdym razem gdy widze ogien przypominaja mi sie niesamowite pokazy pirotechniczne na koncertach zespolu RAMMSTEIN.Cos wspanialego.
odpowiedź