Kenwood powierza LoveBrands Group działania influencer marketingowe
Producent robotów kuchennych Kenwood powierzył agencji LoveBrands Group realizację działań z zakresu influencer marketingu oraz organizację eventu. Firmy współpracują od ubiegłego roku.
Do tej pory LoveBrands Group odpowiadała za administrację i moderację grupy na Facebooku „YOU KEN COOK by KENWOOD”. W zeszłym roku zespół LoveBrands Studio - brandu działającego w ramach LoveBrands Group - zrealizował dla marki także kampanię ATL, w ramach której odpowiadał za koncepcję kreatywną oraz client service. W tym roku współpraca z marką rozszerzona została o kompleksowe działania z zakresu influencer marketingu oraz organizację eventu.
W ramach współpracy, na potrzeby grupy na Facebooku tworzone są treści kulinarne, a także porady techniczne dotyczące użytkowania robotów Kenwood. Działania dla marki obejmują także przeprowadzanie comiesięcznych konkursów kulinarnych, a od tego roku również realizację wielokanałowych kampanii z zakresu influencer marketingu na Instagramie, Youtubie i TikToku.
Za obsługę projektu odpowiada Karolina Kraśnicka - communications consultant.
Kenwood współpracuje z LoveBrands Group od 2022 roku.
Dołącz do dyskusji: Kenwood powierza LoveBrands Group działania influencer marketingowe