Kaufland wraz z Everli dostarczają klientom zakupy wprost do domu
Od piątku, 11 września, klienci sieci Kaufland z Wrocławia mogą zamawiać produkty z dostawą pod drzwi: sieć rozpoczęła internetową sprzedaż swoich produktów we współpracy z realizująca zakupy online firmą Everli. Kaufland nie wyklucza wprowadzenia usługi także w innych miastach.
Na przełomie maja i czerwca br. Kaufland wprowadził w czternastu sklepach usługę Click&Collect, która umożliwia zdalną rezerwację produktów, a następnie ich odbiór bezpośrednio w markecie. Teraz stawia dzięki współpracy z Everli sieć umożliwia klientom robienie niezbędnych zakupów bez wychodzenia z domu. - Wierzymy, że rozwiązanie to, które cechuje szybkość, wygoda i bezpieczeństwo, spotka się z ich zainteresowaniem. Na początek nową usługą mogą cieszyć się klienci z Wrocławia, jednak nie wykluczamy, że pojawi się ona w kolejnych miastach - mówi Maja Szewczyk, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej Kaufland Polska.
Asortyment sprzedaży online obejmuje ponad 4000 produktów, wśród nich są m.in. artykuły suche, świeże, (owoce i warzywa), pieczywo czy artykuły mrożone. Dostępne są także produkty do codziennej higieny, kosmetyki, karma dla zwierząt czy pieluchy. Żeby zrobić zakupy z dostawą do domu, należy skorzystać z serwisu www.everli.pl lub aplikacji mobilnej Everli by Szopi dostępnej w Google Play oraz AppStore. Po rejestracji i zalogowaniu się, wystarczy wybrać Kaufland, dodać produkty do koszyka i zaznaczyć preferowany termin dostawy. Standardowy koszt dostawy wynosi 9,90 zł).
- Wciąż intensywnie pracujemy nad udoskonaleniem usługi Everli, a jednym z najważniejszych dla nas priorytetów jest zapewnienie klientom jak najszerszego wyboru sklepów, w których mogą robić zakupy za naszym pośrednictwem. Partnerska współpraca z siecią Kaufland jest milowym krokiem w tym kierunku – komentuje Anna Podkowińska-Tretyn, dyrektor zarządzająca Everli w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Kaufland wraz z Everli dostarczają klientom zakupy wprost do domu