Kaufland wprowadza na rynek markę własną "Stąd Takie Dobre"
"Stąd Takie Dobre" to nowa marka własna w portfolio sieci Kaufland. Kampanię wprowadzającą przygotowały Schulz Brand Friendly i 19 Południk.
"Stąd Takie Dobre" to marka polskich produktów regionalnych. W asortymencie znalazły się m.in. pierogi, kluski śląskie, twaróg (wędzony i krajanka), kiełbasa śląska, syrop owocowy, makowiec czy makaron typu krajanka.
Nową markę promuje kampania reklamowa. Główną jej osią jest spot wideo, emitowany w telewizji i digitalu. Spot koncentruje się wokół polskiego pochodzenia reklamowanych produktów.
Działania reklamowe uzupełniają spoty w radiu, digital, OOH, materiały POS i OOH, ambienty i komunikacja w placówkach.
Za przygotowanie brandingu marki i jej opakowań odpowiada agencja 19 Południk friendly connected. Kampanię reklamową przygotowała Schulz Brand Friendly, zakupem i planowaniem mediów zajął się Zenith.
Dołącz do dyskusji: Kaufland wprowadza na rynek markę własną "Stąd Takie Dobre"