Kathleen Saxton pierwszą globalną dyrektorką ds. marketingu w Omnicom Group
1 stycznia 2023 roku. Kathleen Saxton obejmie stanowisko globalnej dyrektorki ds. marketingu w Omnicom Group. To nowo utworzona funkcja w grupie.
Omnicom Group wyznaczyła Kathleen Saxton na stanowisko globalnej dyrektorki ds. marketingu z dniem 1 stycznia 2023 roku.
Na nowym stanowisku Saxton będzie odpowiedzialna za marketing możliwości Omnicom i jego rozwiązań wielokanałowych dla globalnych klientów korporacyjnych.
Kathleen Saxton przechodzi z MediaLink, gdzie pełniła funkcję dyrektorki zarządzającej w regionie EMEA, odpowiedzialnej za doradztwo strategiczne, wybór agencji, doradztwo w zakresie talentów, marketing i sprzedaż.
Jest również współzałożycielką Tygodnia Reklamy w Europie. Wcześniej przez dziesięć lat prowadziła własną firmę doradczą The Lighthouse, i zajmowała stanowiska marketingowe w Sky Television, Saatchi i PHD.
Saxton zasiada w zarządzie NSPCC Childline i jest aktywną członkinią WACL (Women in Advertising and Communication Leadership). Jest także mentorką programu rządu brytyjskiego Speakers For Schools.
Kathleen Saxton planuje przenieść się z Londynu do Nowego Jorku na początku przyszłego roku.
Dołącz do dyskusji: Kathleen Saxton pierwszą globalną dyrektorką ds. marketingu w Omnicom Group