Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska szefową marketingu Grupy Polsat
Katarzyna Wyszomirka-Wierczewska objęła nowo utworzone stanowisko dyrektorki komunikacji marketingowej Grupy Polsat, do której należą Polsat, Cyfrowy Polsat i Polkomtel. Jej dotychczasową funkcję objęła Karina Jakóbiak-Kapusta.
Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, która dotychczas była dyrektorką departamentu komunikacji marketingowej Polkomtelu i Cyfrowego Polsatu objęła funkcję dyrektorki komunikacji marketingowej całej Grupy Polsat.
- Jest to nowa funkcja, którą postanowiliśmy utworzyć, gdyż cały czas rozwijamy się i rozbudowujemy Grupę. Oferujemy coraz więcej usług i produktów z różnych dziedzin, pod różnymi markami, także Katarzyna nie tyle pozbyła się obowiązków, co zwiększyła swój zakres odpowiedzialności - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Matwiejczuk, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej i rzecznik prasowy Grupy Polsat.
Funkcję dyrektorki departamentu komunikacji marketingowej Polkomtelu i Cyfrowego Polsatu, którą pełniła wcześniej Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, objęła Karina Jakóbiak-Kapusta, przez kilka lat jej zastępczyni w Polkomtelu i Cyfrowym Polsacie. Podlega ona w strukturze Katarzynie Wyszomirskiej-Wierczewskiej.
Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska pozostaje również na członkiem zarządu Telewizji Polsat.
Cała kariera w Polsacie
Wyszomirska-Wierczewska z Polsatem związana była niemal od początku swojej kariery. Najpierw, w latach 90. była prezenterką stacji, a potem przez wiele lat jej rzecznikiem prasowym. W 2007 roku została dyrektorem pionu strategii i komunikacji Polsatu, a potem szefem pionu marketingu.
W lutym 2013 roku Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska odeszła do Polkomtela, operatora sieci Plus, by pracować tam w roli szefowej departamentu komunikacji marketingowej (Polkomtel podobnie jak Polsat należy do Zygmunta Solorza). Wówczas funkcję dyrektora pionu marketingu Polsatu przejęła Ewa Lewandowska, wcześniej szefowa promocji spółki.
Niespełna rok później - w styczniu 2014 roku - wróciła do Telewizji Polsat, by odpowiadać za działania związane z marketingiem.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska szefową marketingu Grupy Polsat