SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska szefową marketingu Grupy Polsat

Katarzyna Wyszomirka-Wierczewska objęła nowo utworzone stanowisko dyrektorki komunikacji marketingowej Grupy Polsat, do której należą Polsat, Cyfrowy Polsat i Polkomtel. Jej dotychczasową funkcję objęła Karina Jakóbiak-Kapusta.

Katarzyna Wyszomirska-WierczewskaKatarzyna Wyszomirska-Wierczewska

Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, która dotychczas była dyrektorką departamentu komunikacji marketingowej Polkomtelu i Cyfrowego Polsatu objęła funkcję dyrektorki komunikacji marketingowej całej Grupy Polsat.

- Jest to nowa funkcja, którą postanowiliśmy utworzyć, gdyż cały czas rozwijamy się i rozbudowujemy Grupę. Oferujemy coraz więcej usług i produktów z różnych dziedzin, pod różnymi markami, także Katarzyna nie tyle pozbyła się obowiązków, co zwiększyła swój zakres odpowiedzialności - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Matwiejczuk, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej i rzecznik prasowy Grupy Polsat.

Funkcję dyrektorki departamentu komunikacji marketingowej Polkomtelu i Cyfrowego Polsatu, którą pełniła wcześniej Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, objęła Karina Jakóbiak-Kapusta,  przez kilka lat jej zastępczyni w Polkomtelu i Cyfrowym Polsacie. Podlega ona w strukturze Katarzynie Wyszomirskiej-Wierczewskiej.

Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska pozostaje również na członkiem zarządu Telewizji Polsat.

Cała kariera w Polsacie

Wyszomirska-Wierczewska z Polsatem związana była niemal od początku swojej kariery. Najpierw, w latach 90. była prezenterką stacji, a potem przez wiele lat jej rzecznikiem prasowym. W 2007 roku została dyrektorem pionu strategii i komunikacji Polsatu, a potem szefem pionu marketingu.

W lutym 2013 roku Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska odeszła do Polkomtela, operatora sieci Plus, by pracować tam w roli szefowej departamentu komunikacji marketingowej (Polkomtel podobnie jak Polsat należy do Zygmunta Solorza). Wówczas funkcję dyrektora pionu marketingu Polsatu przejęła Ewa Lewandowska, wcześniej szefowa promocji spółki.

Niespełna rok później - w styczniu 2014 roku - wróciła do Telewizji Polsat, by odpowiadać za działania związane z marketingiem.

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska szefową marketingu Grupy Polsat

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Geko
Piekna kobieta
odpowiedź
User
noguess
ale czemu ta Wyszomirska robi tymi paluchami jakies dziwne znaki?czy oni zawsze musza sie komunikowc ze saba za pomoca tych roznych dziwacznych symboli ,znakow,mrugniec,liczb (33),..??
odpowiedź
User
123
Piekna kobieta[/quote

o ile to jest ta plec:((
odpowiedź