Katarzyna Skrzynecka z mężem reklamuje hotel Słoneczny Zdrój Medical SPA&Wellness
Ruszyła kampania reklamowa hotelu Słoneczny Zdrój Medical SPA&Wellness z udziałem Katarzyny Skrzyneckiej i jej męża Marcina Łopuckiego. Działania są prowadzone w telewizji, prasie, internecie oraz na outdoorze.
- Zaprosiliśmy Katarzynę Skrzynecką i Marcina Łopuckiego do współpracy, ponieważ kojarzą się nam ze zdrowym trybem życia, nowoczesną rodziną i dbaniem o kondycję. Hotel, jakość świadczonych usług oraz atmosfera przypadła Im do gustu. Ponadto mają w sobie całe mnóstwo pozytywnej, zarażającej energii, a jednocześnie są kopalnią wiedzy jak o zdrowie dbać - wylicza Grzegorz Rąpel, dyrektor hotelu Słoneczny Zdrój Medical SPA&Wellness.
Kampania jest realizowana pod hasłem „Magiczne miejsce, w którym zadbasz o zdrowie”. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku hotelu jako wysokiej jakości SPA, gdzie można skutecznie podleczyć zdrowie i zregenerować siły.
Działania reklamowe od początku kwietnia są prowadzone na outdoorze (bilboardy wielkoformatowe przy głównych drogach dojazdowych do największych miast). W połowie maja obejmą też telewizję (bilboardy sponsorskie w Polsacie, TVP, TVN i stacjach tematycznych), internet (serwisy VoD) oraz prasę (pisma kobiece i medyczne). Potrwają do końca czerwca, natomiast współpraca z Katarzyną Skrzynecką i Marcinem Łopuckim jest zaplanowana od końca br.
Za koncepcję i strategię kampanii oraz działania PR odpowiada agencja Gang Kreatywny, a za zakup mediów - MSX Media Marta Stykała.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Skrzynecka z mężem reklamuje hotel Słoneczny Zdrój Medical SPA&Wellness