Eurosport zdecydowanym liderem oglądalności (dane kanałów sportowych)
W marcu br. na czele oglądalności wśród stacji sportowych był Eurosport 1, który zanotował największy wzrost w zestawieniu. Z kolei liderem wśród spadków był kanał Extreme Sports - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział Eurosportu 1 w marcu 2017 roku wyniósł 0,79 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik ten zwiększył się o 79,55 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Drugą lokatę, z udziałem na poziomie 0,40 proc., zanotowały ex aequo dwie stacje: Polsat Sport (bez zmian) oraz TVP Sport, który awansował z miejsca drugiego (wzrost o 5,26 proc.).
7. pozycję również zajął kanał Polsat Sport Fight, który nadaje od 1 sierpnia ub.r. W marcu br. jego udział też wyniósł 0,06 proc.
0,04 proc. udziału zanotował Polsat Sport News, który 2 stycznia br. w naziemnej telewizji cyfrowej zastąpiony został przez nową stację Super Polsat (która w marcu br. miała 0,69 proc. udziału). Od tego dnia Polsat Sport News dostępny jest tylko na platformach satelitarnych i w sieciach kablowych. Kanał zyskał nową jakość HD.
Na 12. miejscu, z udziałem wynoszącym 0,03 proc., znalazł się kanał Eleven Sports. Oczko niżej znalazł się siostrzany Eleven, którego wynik wyniósł 0,02 proc. Obie stacje od września ub.r. zaczęły emitować reklamy.
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 z trzeciego na pierwsze miejsce w marcu br. awansował Eurosport 1 (największy wzrost w zestawieniu - o 76 proc. do 0,44 proc.).
Wiceliderem był Polsat Sport (do góry o 22,22 proc. do 0,33 proc.), a podium uzupełnia TVP Sport, który przed rokiem był liderem (0,26 proc.; - 7,14 proc.).
W tym ujęciu największy spadek - o 12,50 proc. do 0,07 proc.- odnotował nSport+.
Dołącz do dyskusji: Eurosport zdecydowanym liderem oglądalności (dane kanałów sportowych)