Kampania wspierać będzie zmiany w “Malemen”
Od marca dwumiesięcznik lifestylowy dla mężczyzn “Malemen” (Next Media) przejdzie na miesięczny cykl wydawniczy i stanieje. Zmiany w magazynie wydawca wspierać zamierza kampanią promocyjną.
Marcowy numer “Malemena” ukaże się 2 marca br. i będzie kosztować 10 zł (dotychczas 19 zł). - “Malemen” zdobył wysoką pozycję na rynku i cena nie jest już tak ważnym elementem pozycjonowania tytułu – mówi Andrzej Miękus, wydawca magazynu. Jak już informowaliśmy, powiększony zostanie też nakład pisma dostępny w dystrybucji otwartej z 15 do 20 tys. egz. (nakład sprzedawany firmom wynoszący 40 tys. egz. pozostanie bez zmian).
Kampania będzie promować zmianę częstotliwości i obniżkę ceny “Malemena”, ale jednocześnie ma mieć charakter wizerunkowy. Działania, zaplanowane na marzec, obejmą radio (Radio Pin, Chilli Zet), internet (Onet.pl, Wp.pl), outdoor oraz kina sieci Multikino. Kampanię przygotował i zaplanował we własnym zakresie wydawca.
Dołącz do dyskusji: Kampania wspierać będzie zmiany w “Malemen”