Rusza kampania łososia "Salmon is Good, Mowi is Goodness"
Pod hasłem "Salmon is Good, MOWI is Goodness" trwa kampania reklamowa polskiej marki łososia Mowi. Za jej adaptację na polski rynek odpowiada TenZacharski.
Celem akcji jest zmiana postrzegania łososia przez konsumentów oraz zwrócenie ich uwagi na walory kulinarne i wartości odżywcze tej ryby.
Reklama zrealizowana na potrzeby akcji pokazuje, przy jakich okazjach można zajadać się łososiem - na obiedzie, grillu, na śniadaniu lub w popularnych potrawach (np. taco).
Spot emitowany jest w telewizji. Promocja obejmuje także digital, prasę drukowaną oraz niestandardowe działania na terenie całej Polski. Jednym z nich jest popularny food truck, który pod nazwą “GoodTruck” wyruszył w ogólnopolską trasę promującą łososia atlantyckiego Mowi.
Ponado, w ramach promocji marki zaangażowano do współpracy influencerów kulinarnych i lifestylowych, a dla branży HoReCa przygotowano konkurs
Spot został wyreżyserowany przez Belen Gayan i zrealizowany przez agencję reklamową The Cyranos//McCANN. Za jego adaptację na polski rynek odpowiedzialna jest agencja TenZacharski.
Dołącz do dyskusji: Rusza kampania łososia "Salmon is Good, Mowi is Goodness"