Kabaret Mumio w kolejnym spocie 'Rarki Plusa' (wideo)
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamującej ofertę "RarkaPlusa". W akcji obejmującej telewizję, radio, prasę i internetwystępuje kabaret Mumio.
Drugi spot wykorzystywany w kampanii reklamującej ofertę "RarkaPlusa" pokazuje oba znaczenia tego stwierdzenia - zarówno wyjątkoworzadką okazję, rarytas, gratkę, jak i przekręcone wyrażenie "lalkaPrusa" będące pseudonimem nadanym występującej w reklamie dyrektorbanku przez pracowników. Przekaz z udziałem członków kabaretu Mumioreklamuje ofertę skierowaną do abonentów Plusa i MixPlusa, w którejstawka za minutę połączenia do wszystkich w sieci (oprócz Play)wynosi 29 gr, a telefon Sony Ericsson C902 jest dostępny od 1zł.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (spoty 15- i30-sekundowe), radiu (RMF FM, Radio Zet), prasie (główne dziennikii tygodniki, tytuły lokalne) oraz internecie (główne portale).Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa PZL, a planowaniemi zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Kabaret Mumio w kolejnym spocie 'Rarki Plusa' (wideo)